2013. január 10., csütörtök

A télben az egyetlen jó dolog...

... a korcsolyázás.
Igaz, 7 éve nem voltam, és most sem töltöttem túl sok időt a jégen, de az az egy óra teljesen felvillanyozott. No nem kell ám mindenféle kűrre gondolni, nem tudok én túlzottan korizni, de szeretek. Örülök ha nem esek el, és szépen megyek körbe-körbe. Kirával voltunk, neki mint utólagos szülinapi ajándék, nekem előleg. Annyit tanultam aznap, persze más embert figyelve, hogy ha mindig fogod valakinek a kezét, sosem tanulsz meg egyedül járni, elesve egyedül felkelni.
Szabadnap volt a javából, és Kirának igazi meglepetés. Nem tudta hová megyünk, csak ott kapott infót a jövetelünk céljáról :)

Ez itt a lányok esti szórakozása. Lívia felmászik Kira lábára, mint kismajom. De nem. Ő ott tűzoltó, aki csúszik épp le.


Arról meséltem már, hogy Lívi néha azt gondolja, nem mehet senki abba a szobába, ahol ő van, és torlaszol? Először cipővel torlaszolt, de azt a fiúk könnyedén odébb lökték. Ekkor kitalálta, majd ő lesz az akadály. Azóta ezt csinálja. Ha csukott ajtót látok, tudom: Lívia ül a túloldalon.

Arról nincs képem, hogy mostanában milyen fejeket vágva vonul el duzzogni a sötét fürdőbe, de arról igen, hogy Szili-szemeket vizsgált egyik nap.


Ezt a képet pedig karácsony óta akarom feltölteni ide. Szabolcs pásztor ruhában a nyugdíjas esten. Igazi vándorbotja volt, szépen megvasalva.

Mutatok még egy videót a viháncoló csapatról, ahogy Kira játszik Szilivel.
Ezt a felvételt nézve Kevin nehezményezte, hogy Kira már nem játszik így vele. Azt majd megnézem, hogy fogja Kira őt dobálni.

Mostanában elég lassú itt a net, épp bővítik a hálózatot :) Ez a magyarázat, miért nem válaszolok túl hamar a kommentekre. Nehezen tölt be az oldal.
Érdekes, mert a letöltés megy, de a böngészés az borzasztó. Vannak ám olyan dolgok, amiket nem értek annyira. Például, ha a postai dolgozó kér xy féle borítékot, akkor miért indok az, hogy azért nem kap, mert kicsi a forgalma? Konkrétan postakész boríték külföldre. Azt mondja az alkalmazott: küldjem rendes borítékban, majd lemérjük. Mire közöltem vele, hogy a kettő közti különbözet tetemes ám. Inkább megyek máshová.
De kerestem már újságot is, olyat amilyet sosem kapnak, pedig sokan keresik. Szóval nem értem: egyrészről nagyon drága minden, de nem is kapod meg amit keresel, mert kicsi a posta forgalma. Így nem is lesz ám nagyobb!
Már a postán, gyógyszertárban is inkább kínálati piac van, azaz nem azt kapja az ember amit akar, hanem azt kell szeretnie és abból kell választania ami van.
A patikánkban hetek óta nincs 50 ml-s tégely, mert nem kapnak. De mivel szükségem van rá, szereztem. Patika webáruházból. Nekem lesz, a gyógyszertárnak nincs.


Szóval tudom: naivitásom az eget verdesi, de akkor sem értem ezeket a dolgokat.

6 megjegyzés :

  1. Jó volt olvasni, és klasszak a képek! Livike is milyen nagy már...:)

    VálaszTörlés
  2. Korcsolyázás... már azt sem tudom, hogyan kell. :-)
    Jók a fotók a gyerekekről. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fél óráig én sem tudtam hogy kell, kapaszkodtam a palánkba. Majd a lányom videózott, onnan kezdve már tudtam kapaszkodás nélkül is menni. Előbb kellett volna videóznia :)

      Törlés
  3. Annyira össze-vissza szeretgetni való az a szépséges szőkeség, meg a kis pásztor is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szőkeség tisztában van a bájaival, ki is használja :))

      Törlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...