2013. január 1., kedd

Apró hírek

Az évváltás nagyjából simán zajlott, éjfél után volt egy kis petárdázás, rakétázás (hogy a nyű esne beléjük!). Borisz önállósította magát és bejött (kopogott az ajtón, miután elszabadult és az összes maradék kaját felette a többi kutya edényéből), bent volt kicsit, majd kivittük, miután elhaltak a hangok.
Sajnos nem lehet bent, mert macska és nyúl ellenes, de Krisz ébren volt, kutyatámogatás végett, így vigyázott rá.
És persze az udvaron rekedt (hasonló okok miatt) Buksira is, kiment, nyugtatgatta őt is, így nagyjából nyugodtan vészelték át a kutyák a szilvesztert.
Hozzáteszem, megosztottam én is a petárdázás elleni képet a kutyával, de gondolkodtam: aki megvette a petárdát, azt nem fogja meghatni. Aki berúgva szórja az ilyen sz*rokat, azt sem. Lehet hogy kissé kiábrándultnak tűnök, de sok értelme nincs az ilyesminek. De nagyon jó lenne, ha ez nem lenne igaz.

Szabolcs állandóan olvas, írogat. Most épp egy történetet ír, kérdezgeti e helyesírást, és ami a kezébe kerül azt olvasgatja. Most a szünetben már két kis mesekönyvet elolvasott, és Szilinek is mindig olvas.
Odaadtam neki a "Csodálatos állatvilág" lefűzős kislexikont, arról olvassa az állatneveket Szilinek, és megnézik merre is él az adott állat.
Szili pedig a páros-páratlan számokkal talál meg, és kivonni is szeret. Persze azért játszanak is, sokat harcolnak, autóznak, stb.
Kira 14. szülinapja lesz a héten, péntekre esik, és mivel itt hosszabbított téli szünet van, akkor meg is tartjuk. Még nincs torta tervem, de azt hiszem valami erdei gyümölcsöset emlegetett.

Megállapítottam, ha a kamaszkori kedvenc Bon Jovi számom a 11 éves fiamnak is tetszik, akkor nem volt olyan rossz ízlésem. Meg persze azt is, hogy öreg vagyok :) Akkor 14 éves voltam...
Most is annyira jó ez a zene!

2 megjegyzés :

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...