2013. január 21., hétfő

Esti mese a kulisszák mögül

A mese mindig katartikus élmény nekem. Mert belebeszélnek kérdezgetnek, terelik a témát, mert eszükbe jut valami, szóval nehéz ügy.


Tegnap:

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy hétfejű sárkány, akinek összesen 33 foga volt. Ebből is egy nagyon fájt.
Szabolcs: Melyik fején?
Szili: Mitől fájt a foga?
Attól fájt a foga, hogy cukrot evett. Megevett egy egész zacskóval.
Szabolcs: Honnan vett a sárkány cukrot?
Szili: Nem is jár boltba.
Egy gyerek elhagyott a réten egy zacskó cukrot, a sárkány pedig megette.
Nagyon rossz kedve volt, hisz a fogfájás nem kellemes érzés.
Szabolcs: De az egész sárkány rosszkedvű volt?
Én: Hogy érted?
Szabolcs: Minden feje, vagy csak az, amiben a rossz fog volt?
Szili: Nem lehet, hogy egy koponyától fájt a foga?
Szabolcs: Milyen koponyától, amit meg akart enni?
Szili: Igen, vagy egy kavicstól, mert a sárkányok buták.
Üldögélt egy fa alatt, és nagyon haragudott az egész világra. Még repülni sem tudott a fájós fogától, így gyalog indult el a fogorvoshoz.
Szabolcs: Ember fogorvoshoz?
Én: Nem, az megijedne.
Szili: Akkor hová ment?
Elment a medvéhez, mert a medve nagyon erős, simán ki tud húzni egy fogat.
Hozzáteszem, itt már erősen téptem a hajam, nem szeretem ha kizökkentenek, szóval gyorsan lezártam, úgy hogy mindenki boldog legyen.
A medve mondta neki, üljön le, mert rossz híre van. A farkas elvitte a fogóját, és nincs másik. Szóval csak egy sziklával tudja kiütni a sárkány rossz fogát.
Szabolcs: Honnan tudja hová kell ütni? És ha másikat üt ki?
A sárkánynak akkora volt egy foga, mint a medve ökle, tehát el sem tudta téveszteni. Ne feledjétek, a sárkány hatalmas élőlény volt.
A medve benézett a szájába, és felkacagott.
- Te sárkány! Nem ettél valami lovagot mostanában?
- De, miért?
- Mert egy koponyatető van rászorulva a fogadra, az fájt!
A medve leszedte, és a sárkány boldogan elrepült.
Szabolcs: Meg sem köszönte?
Én: Nem, mert bunkó volt.
Itt a vége, fuss el vége.

10 megjegyzés :

  1. :D Realista. Bár a csontot sztem szétroppantja, inkább a lovag páncélja szorult volna a fogai közé.

    VálaszTörlés
  2. beszarás Heni:D:D:D:D Annyira jó:D

    VálaszTörlés
  3. Milyen fantáziadúsak a kölykök! Ez szellemileg frissen tart. Csak mesélj sűrűn!

    VálaszTörlés
  4. "Nem, mert bunkó volt." Hát ez halálos... Nekem ez tetszett, mármint az egész.:-)))

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...