2013. január 28., hétfő

Kazahsztán és Bloggerverseny

Azt hiszem konstansnak kezelhetem a korán kelés állapotát.
4 óra felé elkezdek forgolódni, elgémberedett derekamnak kényelmesebb pozíciót keresni, majd Szili megkérdi: reggel van? Kaphatok tejet? Felkelsz már, Anya? Fekhetek a helyedre?
Ezt csak tetézi a Lány, aki hamarosan megjelenik, kócosan ölelve a kispárnáját, csíkszemmel kukucskálva, és engem tekint ébredő székének.
Nem tudom máshol hogy van, de az én gyerekeim nem tudnak halkan beszélni.
Egyik sem.
Szóval ilyenkor csak a csoda az, ami alvó állapotban tartja a felkelni nem szándékozókat.
Egyébként próbálkozom, mondogatom hogy "csendesebben kiabáljatok", próbálok valami csendes játékot kitalálni nekik, de eddig nem jött össze.

Mindegy, nem erről akartam írni, ez csak friss történés volt.

Tegnap Kazahsztánt vizsgáltam a térképen, aminek kapcsán rájöttem, hogy bár nagyon szeretem a térképeket vizsgálni, és érdekel is, de fogalmam nem volt, milyen messze van Kazahsztán. Mongóliát pedig kicsit közelebbre saccoltam volna, de pont Kazahsztán keleti szomszédja.

Az egész azért kezdett érdekelni, mert az öcsém az új kamionos munkájából adódóan lehet hogy behatóbban tanulmányozhatja ezt a vidéket is.
Tudom én, hogy a kamionos munka nem kirándulás kategória, de azért mégiscsak világot látnak. Ez a keleti régió pedig kicsit izgalmasabb és titokzatosabb mint a nyugati országok. Mondom ezt innen, a gép mellől úgy, hogy gyerekkorom óta nem voltam külföldön, utoljára 8 évesen hagytam el az országot. Az pedig még az előző rendszerben volt, mikor még Bulgária volt a magyarok második paradicsoma.
De nem irigylem a tesómtól az utazásait, mert ő tényleg sosem jutott el sehová. Én voltam a nagy, engem vittek inkább. Nagyszüleim Lengyelországba, és ugye apánk Bulgáriába. Az pedig, hogy a következő évben majd az öcsémet viszi, azóta is várat magára.

Nevermind (mert a lányom sokallta a "mindegy"-eket).
Mit is akartam mondani?
Mától lehet szavazni a blogra, oldalsávon a link a bloggerversenyről. Rákattintva előjön a blogom, amire pár kattintással lehet szavazni.
Mert először be sem akartam nevezni, nem vagyok én nagy blogger, de "miért is ne?" alapon megpróbálom. Hátha szerencsém lesz, vagy szerencsétlenség, ki tudja? Akarok én ilyet? A laptop-nyeremény mindenképp jó lenne, és azt hiszem a porban élő egómnak is jót tenne egy ilyen "érdekes vagy" elismerés.
Valaki benevezte a szappanos oldalam is, de azt hiszem én inkább innen a Diliház részéről szeretnék nyerni.
Kettővel úgysem lehet.

Tehát, ha érdekesnek találsz, ha szívesen jössz ide, ha szerinted megérdemlem, akkor szavazz a Diliházra!
Aki szavaz, az holnap elolvashatja a rettentő rossz süti és Scooby Doo esetét.







Más előtt sem leszek ám zárva!
Szavazni nem kötelező, de ha teheted, akkor miért ne?

3 megjegyzés :

  1. Engem valahogy sosem vonzottak az ilyen versenyek... meg az add tovább kérdezz-felelek játékok sem. Úgy tűnik, hiányzik belőlem valamiféle ambíció...

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...