2013. január 5., szombat

Pillanatkép

Lívia mászik ki a fürdőkádból, áll a kád szélén, hogy a szokott visszaszámlálás után leugorjon. Kevin mászik be a kádba, és számol együtt Babával. De neki ez nem tetszik, rászól:
- Te ne!
Kevin nevet, és folytatja.
Lívia:
- Három, kettő, hat, nyolc, Tenin (Kevin)! Ne!
Majd a harmadik ilyen bátyó-bezavarás után még mindig nem ugrott le, álldogál a kád szélén, fogja a kezem, feje lehorgasztva, szája lebiggyed. majdnem sír, fojtja vissza a könnyeit, látszik rajta. Annyira édes a pofija, hogy nevetünk. Persze csak Kevin és én. Én a Babán, Kevin rajtam.
Lívia duzzog.
Eltelik 5 perc, eltelik 10, ő csak álldogál, szája biggyesztve, és nem ugrik. Én már kínomban nevetek, de nagyon. Folyik a könnyem a röhögéstől, Kevin is a térdét csapkodja. Én a mosógépet, Lívia közben megszárad. De még mindig nem ugrik. Szemei néha le-lehunyódnak, gondoltam ennek a fele sem tréfa, el fog aludni itt a kád szélén állva.
Óvatosan leveszem őt, és elindulunk a szobába. De szelíden szól:
- Ne, rajta.
Visszateszem a vízbe, ő fellép a kád szélére és hosszas suttogó számolás és végső "rajta" után végre leugrik.

Kellett neki az a negyed óra, míg Kevin bezavarásából magához tért. Rossz ám, mikor beletenyerel valaki a rutinunkba :)

6 megjegyzés :

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...