2013. február 27., szerda

Bejegyzés amiben megint szó van a mosásról, de akad némi vaddisznó is

A leégett mosógépem megnézte tegnap egy szerelő. Szerencsére találtam helyben embert, ráadásul normális is. Mint kiderült, nincs leégve semmi, még csak nem is csapágyas, csak egy könnyedén helyrehozható problémája van. Szóval nem kell új mosógépet venni.
Egyébként ez a kettes számú mosógép, az első, két hete problémás az sajnos nem menthető, a programkapcsoló rész panelja ment tönkre, és drága újat venni, és nem is éri megjavítani, mert aránylag régi.
A héten még kézzel mosok, de már jobb az idő, száradhatnak kint is a ruhák.
Egyébként magával a kézzel mosással nincs ám bajom, mert tisztábbak lesznek a ruhák kevesebb energiával, csak a kicsavarást ne kézzel kéne :)


Szóval, itt a tél vége, és kb. két hete gondoltam arra, hogy ideje lenne kézzel átmosni a problémás darabokat. A dolgot a "majd" polcra tettem, de másképp alakult, a majdból most lett. Hiába, teremtő energiák jól működnek nálam. Ideje jó dolgokra használni.

Idén nyáron Metallica koncertre akarok menni. Sok minden mást is akarok persze, de ez az, amelyik lehet abszolút nyilvános vágy is :)
A többit most nem részletezném, inkább elmesélem Szabolcs egyik aranyos szövegét.

- Anya, mikor még mindenki magyar volt, és építették azt a nagy tornyot...
- Mi az, hogy mindenki magyar volt? - szakítottam félbe nevetve.
- Apa mondta, hogy mindenki ugyanúgy beszélt, csak építették azt a tornyot, és összekavarodtak a nyelvek, nem értették egymást. Akkor miért nem írták le papírra?
- Mit?
- Amit mondani akartak.
- Mert írni is csak úgy tudtak, ahogy beszélni.

Tegnap Kira hazajött, és mindenáron menni akart valahová. Jó az idő, végre kint lehet lenni rendesen, kitalálta hogy sétáljunk. Oké, mondom menjünk fel a kökényesbe, annál jobban nem megyek az erdőbe, mert kismalacok vannak, mogorva anyadisznókkal.
Mégis besétáltunk a gesztenyésbe, majd egyszer csak hallottam valami röfögő hangot, megálltam, és ránéztem Kirára. Ő rám, és egyszerre kezdtünk futni. Pár méter után megálltam, mondván kár pánikolni, senki nem szalad utánunk. Mert persze nem volt egy deka malac sem, legalábbis láthatóan, de az út tele volt vaddisznó lábnyomokkal. Olyan elhelyezkedéssel a sárban, hogy odafele nem láttuk.
Így Kira ment egy kört az erdő szélén, én pedig kutyáztam, és a nyúlnak szedtem egy marék füvet.

Sajnos valami üzenetküldő robot állandóan hozzászólásokat gyárt a blogjaimra, így visszakapcsoltam a captcha kód beírót. Gondoltam az a kevés ember, aki tényleg hozzászól az írásaimhoz, talán szívesen megoldja pár betű beírását :)

Volt még egy esti mese is a napokban, amikor megint alakítottak a fiúk.

Egyszer volt, hol nem volt, élt egy kiskakas a baromfiudvarban.
Szabolcs:
- Ugye nem a gyémántfélkrajcár? Mert az unalmas.
Nem, ez a kiskakas inkább nagy kakas volt, és állandóan kukorékolt. Nappal sem hagyta abba, nem állt meg a napfelkelte után sem. Állandóan ott állt a szemétdombon, és nyomta a szöveget.
Már a csirkék is unták, holott ők nagyon bírják a kakasok kukorékolását.
Szabolcs:
- Miért nem tettek rá egy kispárnát a fejére?
Mert nincs kispárnájuk. Inkább nem tojtak többé. (és közbeszúrnám, nem szoktunk kispárnát tenni senki fejére)
Szili:
- És akkor hol volt a sok tojás?
Sehol. Nem készült tojás, nem tojtak. Ezért a gazdasszony kérdezte a férjét, mit szólna egy kakaspörkölthöz? Merthogy ideje lenne egy új kakast nevelni, ehelyett.
A férje egyet értett, így a kakast levágták, az új kakas pedig csak pitymallatkor kukorékolt, és néha napközben, mint minden rendes kakas.
Itt a vége.

Pszicho tőlem:

Mit üzen ez a mese?
Pasinak kuss, különben megy a levesbe. Most már látom, talán valahogy másképp kellett volna megoldani szegény kakas sorsát.

 Segítsetek!
Milyen könyvet ajánlanátok 20 év körüli lánynak, ami a nővé válásról, a női értékekről szól, érhetően?

8 megjegyzés :

  1. Tök jó mese.:)

    A tinilányos könyvvel megfogtál, esetleg ezek:

    http://book.hu/konyv/44857/Tippek-kamaszoknak.html

    http://book.hu/konyv/37817/Tinilexikon-a-szexrol.html

    http://www.libri.hu/konyv/tini-lanyok-konyve.html


    Ilyenekre gondoltál Heni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, továbbítom a kérdezőnek a könyv ötleteket, nekem sem sok jutott eszembe :)

      Törlés
  2. Huhh, a mosógép miatt már nagyon aggódtam... Teljesen ledöbbentett, mikor elkezdtünk utánajárni, hogy sok-sok nagycsaládos csak keres és keres... senki nem ad, mert nincs. Nem gondoltam volna, hogy ez ilyen nehéz dió... Örülök, hogy orvosolható a probléma.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolhatod, én mennyire örülök. Úgy voltam vele, ha törik ha szakad, veszek egy újat. De nem kell, ráadásul a szerelő árul is garanciával felújítottakat, ártöredékért.

      Törlés
  3. Látod, milyen jól megoldod a mindennapi testedzést?! Nagyon jó Kirának ez az új képe, ami felbukkan a képtárban, olyan nőőcis.
    A koncertről feltétlenül írj majd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmiképp nem fosztanálak meg titeket egy ilyen horderejű eseménytől :)

      Törlés
  4. Szerintem, 20 éves lányt egy Coelho elbűvül. Mondjuk Veronika meg akar halni.
    Tuuudom, tuuudom. Sekélyes, közhelyes, tele klisékkel. VIszont ez még egy viszonylag korai regénye, ami az élet szeretetére nevel, valahogy megéli benne magát az ember, akár férfi, akár nő. 20 évesen tökéletes :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó. A Veronika tényleg jó. Van pár Coelho könyv ami nem ment második nekifutásra sem, de ez tényleg jó volt :) Kösz hogy eszembe juttattad.

      Törlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...