2013. február 22., péntek

Esti mese ismét, és egyebek

Elkezdtem egy bejegyzést,ami az időjárásról szólt. Majd töröltem. Mert az időjárás uncsi téma. A klaviatúrám nem mindig működő szóköz billentyűje érdekesebb. Ha minden sorban legalább három szót egybeírok miatta, akkor az már gáz. Már agyaltam, hogy honnan vegyek másikat, mert elég sokat írok a gépen, és a szekrény tetején lévő, rosszabb időkre elrakott az még gázabb. Azt a gyerekek vizezték össze, azon csak pár fontos betű nem működött, és képernyő billentyűzettel írogattam be.
Majd lett ez, és szégyen, de épp az elmúlt öt percben szedtem szét a szóköz környékén, és bizony egy fél marék piszok volt benne. Még fenyőtű is, pedig műfa van évek óta.
Sebaj most működik, bár a szóközt kiszedni nagy bátorság, ugyanis a régi klaviatúrákra szinte lehetetlen volt visszatenni olyan dilettánsoknak mint én.
De ez már modern klaviatúra, hisz Krisz múltkor kávét öntött bele, mikor is felfedeztem, hogy a billentyűk alatt szilikon van, tehát nem ártott neki.
Amúgy is érdekesen vagyunk a kávéval, mert anno Szili baba is beleborította az apja laptopjába a kávét. Azóta külső billentyűzetet használ.
Igaz, a laptopja annyi mindenen átment már, hogy nem ez a legnagyobb sztorija, hanem a villám, ami belecsapott a házba, és pont a laptop ment tőle tropára.
Egy kedves szerelő ugyan megmentette, de az a szerencsétlen már nagyon gáz.

A bejegyzésemben a "klaviatúra", a "gáz", és a "billentyű" szó szerepelnek a legtöbbször.
A statisztika kedvéért. De az oldalamra a "gumibugyi" szóval jutottak el a legtöbben, kellett nekem anno pelenkákról írni.
De van ám "takony propolisz" keresőszó is.

Inkább mutatok két lányt, akik teljesen összefonódva aludtak reggelre, nagyon édesen. Lívia arc simogatással ébresztette Szandrát, és úgy is maradtak összebújva.

Vagy elmesélem a tegnap esti mesét a fiúkkal.

Szabolcs kérésére lovagos-királylányos mese volt.

Botond lovag elindult megmenteni egy elátkozott királylányt, akit Csillagnak hívtak. Egy boszorkány elátkozta, és a sárkányra bízta, hogy vigyázzon rá, nehogy férjhez menjen.
- Miért, a sárkány akarta elvenni? Fúj!!-Szabolcs
Nem, csak meg kellett akadályoznia, hogy egy herceg vagy lovag feleségül vegye.
- De miért volt ilyen ez a boszorka?- Szili
Mert haragudott a királyra, ezért elvette a lányát.
Na szóval a lovag odaért, és bekopogott az ajtón. A sárkány épp nem volt otthon, elment a patakhoz mosakodni.
- Miért, nem volt fürdőszoba? És akkor büdös lett a patak?-Szabolcs
Nem volt büdös a sárkány, átlagos sárkányszaga volt.
- És fogat is mosott? Vagy a szája lehet büdös?
Na szóval - hajtépés részemről - a lovag bekopogott, de az ajtó egy gonosz varázslat miatt rögvest eltűnt. A torony 99 emelet magasan volt, ezért létrát kellett keresnie.
De a létra a rózsabokorban volt elrejtve, ahol 1000 tüske várta a lovagot. Mivel páncélban volt, ez meg sem kottyant neki, így fel is mászott a létrán a királylányhoz.
- És ha a királylány épp kinyitotta az ablakot, akkor a létrát ellökte? - Szili
Nem nyitotta ki, mert épp aludt. A lovag felébresztette, és együtt gyorsan lemásztak a toronyból.
- Nem ejtette le? - Szabolcs
Nem, szépen leértek és elvágtattak Botond lován.
Hazaértek, összeházasodtak, ennyi volt. Itt a vége, fuss el vége. Jó éjt.

- Holnap folytatod? - Szabolcs
- Akkor majd a lakomán megeszik a sárkányt, oké? - Szili

6 megjegyzés :

  1. Mesélj még:D Ezeket szeretem, csoda jópofák a gyerekek.:)

    VálaszTörlés
  2. Légyszi, MÉG esti mesét :D Ez nagyon ari, megeszik a sárkányt vacsorára :D Tuti :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszünk, de sajna nem minden mese lesz vicces :)

      Törlés
  3. Az én laptopom is külső billentyűzettel és külső képernyővel működik. A fiam véletlenül fix a laptop képernyőjére lépett, mikor játszott valami onlájn zombikilövő játékkal. Kicsit mérges voltam, de most már így jobb. A nagy képernyő nem rontja úgy a szemet. Megbántam, hogy mérges voltam. Máskor az ilyet jobban meggondolom. És ha jól belegondolok, jobb, hogy a képernyő ment tönkre, mint a gép....(hihi)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. A táblagépet én repesztettem meg, mikor lelöktem az asztalról. Tárgy-rontó népség vagyunk :)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...