2013. február 19., kedd

Lusta vagyok, nem tehetek róla

Érezhetném így is.
Mivel Kevin fiam közölte, én úgyis egész nap a gépnél ülök, miért nem pakoltam össze a szobákat.
Jót nevettem, és elmeséltem neki, mennyi időm volt ma a gépnél.
Kétszer tíz perc kajálás, még a gépet sem kapcsoltam be, nem néztem filmet közben.
Ehelyett volt begyújtás mindenhol, mert Lívi fázott (köhög, itthon van).
Főzés, mert megéhezünk néha.
Kenyérgyúrás, mert azt is kell csinálni.
Mosás kézzel, mert leégett a mosógép.
Kézi centrifuga, mert gépi nincs (kézzel csavarom a ruhákat)
Lívivel bújócska, mert azt akarta.
Majd kettőkor leültem, de háromig nem néztem meg egy negyven perces Grace klinikát, mert ez-az közbejött.
Kértem, segítsen kicsavarni a nagyobb ruhadarabokat, amik nem mentek egyedül. Ekkor mintha megértette volna, nem is olyan egyszerű így az élet.
Tudom, egy mosógéphiány nem a világ, van akinek egyáltalán nincs, van akinek sokkal többje nincs, de engem kicsit kiborított mikor elfüstölt.
Legalább egy centrifugám lenne, mert a 16 fokos vízben ázó cuccokat kicsavarni olyan, hogy akár a patakpartján is lehetnék. A kezem lefagy, a végére nem érzem, hiába mártom meleg vízbe.
Mindegy, majd lesz valahogy, úgy még nem volt, hogy sehogy se lett volna, de Kira kérdésére, hogy akkor most hogy lesz mosógép, nem tudtam válaszolni. Ez van.

11 megjegyzés :

  1. Sajnálom a gépedet! Tavaly én is jártam így, szerencsére nyár volt, így nem volt annyira szörnyű. De azért egy hét után sírni tudtam volna. Kitartást neked!

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon sajnálom :( El se tudom képzelni mi lenne velünk a mosógép nélkül, főleg mikor az emberem hazahozza az egy havi szennyesét.Brrr...Kitartás!!

    VálaszTörlés
  3. Megértelek! Minden nap használatban van nálunk. Bárcsak segíthetnék....

    VálaszTörlés
  4. Azért ennyi gyerek mellett nagyon sokat jelent egy mosógép... magunkról tudom. Erre kell valami megoldást találni. Gondolkodom...

    VálaszTörlés
  5. Írj nekem mailt (impressionoramakukacgmailpontcom), merre laktok...

    VálaszTörlés
  6. Gondolkodom, kutakodom, és amint jutok valamire, jelentkezem. Remélem, hogy jó hírekkel. Addig meg kitartás Heni.

    VálaszTörlés
  7. Ó, rémálmaim felsőfoka. Ó. Nem is tudom, mit mondjak. :(

    VálaszTörlés
  8. Köszi a biztatást, a segítséget, de azt hozzá kell tennem, nem azért nyafogtam, hogy mosógépet kapjak :))
    Tényleg nagyon édesek vagytok mind, ez a rémálom szöveg pedig külön jó volt :)

    VálaszTörlés
  9. Legalább nem mondhatják ezek a meggyőződött kézzel mosók, hogy noha sok gyermeked van mint az orgona sípjai, mosógéppel mosol. Így most tökéletes hagyományos vagy. Talán a villanyról is lemondhatnál...meg a nyakadba is vehetsz egy gyereket a rízsföldre...(jaj most látom milyen undok cinikus vagyok...)
    Szóval ha nálunk kimenne a mosógép (sok nem kell neki, kétszer volt újraélesztve), szerintem a világvége az semmi.

    VálaszTörlés
  10. Vannak meggyőződéses kézzelmosók? És kézzel is csavarnak? Amúgy fúrót meg kalapácsot sem használnak?

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...