2013. február 16., szombat

Még lazán...

vagyunk, mert a régi-új mosógép működik. Igaz, csapágyas, és kissé zörög mikor fugáz, de kímélő programon nem visít az ékszíj vagy miafene.
Gondolom időleges, de egyelőre nem akarok kézzel ruhákat kicsavarni, mivel így a hidegben eléggé nehezen száradnának. Bent pedig csepegnének. Szóval késő tavaszig ki kellene húznia, utána jöhet a kézzel mosás.
Micsoda izgalmak, igaz?
Tudunk mi élni :)

A mai kajám igazán sikeres volt mindenkinél. Pedig látszatra gyanakodtak a fiúk, de mind kért másodszor is a tejföl-mustár-meg egyéb szószos húsból. Sőt, Kevin azt mondta, ez a legjobb kaja a világon.

Hoztam egy új zenét is, aminek az énekesét konkrétan nőnek gondoltam.
De pasi, és nagyon jól bánik a hangjával.

E pillanatban nem nagyon van kedvem írni, most ültem le, kilúgozott a mai nap rendesen. Az agyam helyén most füst van.
Nehéz ám már begyújtani, már kettőkor elkezdtem, mert a melegebb időjárás miatt füstöl a kályha rendesen. Szóval kettőkor még nincs hideg, ezért lehet szellőztetni.

1 megjegyzés :

  1. Olyan jó, hogy ma idő volt. :) Nálunk a nap is sütött, végre alaposan kiszellőztethettem, egész délelőtt nyitva voltak az ablakok:)
    Csak most kapcsoltam be a fűtést.
    Remélem még jó darabig kihúzza a mosógéped..

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...