2013. február 7., csütörtök

Mindenféle

Voltam Szabolcsnál nyílt napon a suliban. Persze igyekszem elmenni mindegyikre, de valahogy Kevin ellenőrzője mindig késve kerül hozzám, az kimaradt. Kiránál voltam, most pedig a Kisördög is sorra került. A tanítónéni ihlette az írást, mert vele kapcsolatban jutott eszembe, hogy az alsós tanítók munkája azt hiszem minden elismerést megérdemel.
Négyévente ugyanazt tanítani, az én nézőpontomból unalmas. Nem vagyok sekélyes, korántsem. Csak én felfedező típus vagyok, új dolgokat szeretek alkotni. Mikor iskolás voltam, hetente váltogattam az útvonalaim a suliba, mert egyszerűen meguntam.
Persze ez Pesten könnyű volt, akkor lett meg az újpesti metró is, én a belvárosba jártam suliba, volt miből válogatni. Ha akkor falun laktam volna, az aztán sok hosszú, unalmas utazást eredményezett volna. Akkoriban nem volt mp3 lejátszós telefon, ami azért sokszor jól jön :)

Legutóbb sem vittem fülhallgatót, és bármennyire nyitott vagyok a világra és szeretek beszélgetni, hiányzott. Mert akárhogy koncentrálok a tájra, hallom a hülyéket is.
Akik megbeszélik, hogy melyik diszkóban van jobb cucc(!!), stb. És akik lecseszik keményen a 3 év körüli gyereket, mert hányt. Hisz akkor minek evett, ha tudta, hogy rosszul lesz??-firtatta az anyuka barátnője, testvére, mit tudom én kije.
Igaz, a kislány menetiránynak háttal ült, és oda is ültette vissza a 20 év körüli anyuka. A barátnő-húg átült velem szembe, mert az ülésére is került némi hányás. A következő megállónál a velük ülő idióta paraszt agybeteg pasas örömmel invitált egy középkorú nőt az ülésre, miszerint üljön le nyugodtan, majd röhögött.
Itt szálltam be, és kérdeztem meg:
- Nem vagy egy kissé paraszt? Miért nem te ülsz oda a hányásba?
Nem értették a felháborodást, de kussoltak.


4 megjegyzés :

  1. Gyerekek, felnőtteset játszanak. Megrázó volt olvasni, amit írtál, pedig tudom, hogy van ilyen, de nem bírom megérteni.

    VálaszTörlés
  2. Akkor most már tudom, hogy került az emeleti fiú wc-be a kibontott óvszer. :( Arról nincs infóm, hogy használt volt-e. Persze nincs is min csodálkozni, ha képesek olyan színházelőadásra vinni a gyerekeket, mint amilyenen voltak most. Erre kell itt nevelni őket.

    VálaszTörlés
  3. Nem semmi, csak kapkodom a fejem, akkor itt szolidan mennek a dolgok nyolcadikban Mesiéknél. jajajaj Kirát nagyon megértem.:-( Nagyon szomorű dolog ez!!!

    VálaszTörlés
  4. Sajnos mindenütt van pár elveszett lélek, csak imádkozhatunk: ne a mi gyerekünk legyen az. Vagy ne kerüljön a köreibe.

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...