2013. február 21., csütörtök

Unom

De megoldom a problémákat.
Azt hiszem ez a megoldás dolog főképp fejben dől el. A hozzáállás nagyon lényeges szerintem. Mert a legapróbb dolgot is felfoghatjuk tragikusan, de nagy dolgokkal is lehetünk kissé nemtörődöm módon.
Ma a kémény dugult el, de Krisz megoldotta. Igaz a szobai részen volt egy kis fennforgás, mert a kályhacső hüvelye kiszakadt a falból, és nem volt itthon gipsz.
Felesleges futás a szomszédhoz, majd le a boltba venni. De még szerencse hogy van olyan bolt, ahol lehet kapni, igaz?

Lívia még mindig itthon van, igaz már nem köhög. A zuzmószirup hamar helyrehozta. Mikor épp aktív, akkor állandóan bújócskázni akar.

Kevin jelentkezett angol fordító versenyre, amiről én lazán lebeszéltem volna, mondván én sem fordítanék le egy verset. De a tanár bácsival megoldották, nagyon jó lett.

Most 6 gyerekkel vagyok itthon, mert Kira  valami X faktoros koncertre ment Katival, akinek itt éjszakáznak a gyerkőcei.

Azt hiszem mikor üres az ember feje, nagyon nehéz érdekeset írni. Csak gondoltam, ne legyen már a panasz legfelül, de ez sem sikerült túl jól, úgyhogy lezártam mára.



1 megjegyzés :

  1. Heni, bátorítsd csak a gyerkőcöket, majd lesz elég még aki lebeszéli! Szerencsére jófej tanárbácsitok van!

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...