2013. március 30., szombat

Beálltam a sorba

Szabolcs pár napja rendszeresen farag, megkapta állandóra a bicskáját is. Kevin is farag, a gyújtósból készít baltát, szekercét, mikor mit. Szabolcs nagy vágya hogy kanalat faragjon. Egyelőre csak forgácsot gyárt, de majd meglesz az a kanál is :)
Ma én is faragtam, mivel gyújtóshasogatás közben előjött a fából egy fakanál. Már csak tisztázni kellett, mert a forma tökéletesen jó volt.
Szóval beálltam a sorba, és faragtam a fiúkkal.
Szabolcs persze beszólogatott:
- Neked nincs bicskád?
- De van.
- Akkor azzal faragj, ne az enyémmel.
- De messze van, a másik szobában, mindjárt kész vagyok.
- Jól van, kivárom!
az egyik kész, a másik Kevinre vár

Kaptam ajándékokat.is.
Kirától egy verset, Szabolcstól egy rajzot.

Kevintől Húsvéti tojástartót, amit ő készített.


A vers:

Tudod, néha nem úgy látszik,
Olyan, mint mikor az idegeiden játszik.
De tudhatnád, hogy mindig szeret Téged,
Hisz neked köszönheti, hogy az életbe lépett.

Olyan vagy neki, mint a legjobb barátja,
Néha pedig ha tehetné, az ablakon kivágna!
De amúgy meg nagyon szeret téged,
És akár az életét is feláldozná érted.

Hiszen te vagy az egyetlen, az eredeti,
Ki néha a nagy pofonokat lekeveri.
Főleg akkor, ha valami hülyeséget csinálok,
Amúgy meg BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT KÍVÁNOK!

Magamnak ezt a táskát csereberéltem, Adrienn munkája, akinek ezúton is nagyon köszönöm, a cserecsomag kedden indul innen!

Torta holnap lesz, mivel mégis lesz rokonlátogatás. Mondom Líviának:
- Jön holnap az Irén.
- Tudom.
- És a Dia is.
- Jó.
- Tudod ki az?
Gondolkodik, majd:
- Holnap megmutatom neked.

Ezúton kívánok mindenkinek Kellemes Húsvétot, sok locsolót, meg ilyeneket.

3 megjegyzés :

  1. Nagyon boldog születésnapot kívánok Neked!

    Kira szuper verset írt, benne van a lényeg:)

    Kellemes,napsütéses húsvétot kívánok Nektek!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon boldog születésnapot!
    Szerintem is szuper a vers :) Olyan édesek, hogy megleptek.
    A fakanalak is tök jók és a táska is:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, elnézést a késésért!

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...