2013. március 21., csütörtök

Forralt bor

Az egész kis család lebetegedése nem volt betervezve erre a hétre.
Még mindig  eléggé letaglózott vagyok, de már kifelé megyek. A gyerekek hasonlóképp, hol egyik, hol a másik nagyobb fiú van itthon, az ovisok és Kira egész héten. Persze kényelmesebb lenne egyedül betegeskedni, de ezt nem kérdezte senki. Így velük is törődni kell, és magamat sem hajthatom túl, mert most nem bírom. Szerencsére Kira már tegnap is jobb állapotban volt mint én, így felesben melóztunk. Ő lefoglalta a kicsiket, játszott velük míg én megoldottam az egyebeket.

Voltak persze fennakadások, de semmi megoldhatatlan.
Miután tegnap reggel Krisz elment a munkába, nagy örömmel vettem észre, hogy bizony az előző nap vett húst nem vágattam fel és pakoltattam el vele. Így állhattam neki, hisz még két nap zacskóban a husi halála lett volna. A lábam a gyengeségtől remegett, én magam a fázástól, pedig nem volt hideg. De két napja nem tudom eldönteni, fázom-e vagy melegem van?
De ma már fát is vágtam, holnap pedig pakolni kell, mert szombaton lomtalanítás lesz.
Mindegy, elég a panasznapból, nem a betegségre koncentrálok, hanem arra, hogy jól vagyok és kész. Egyébként a legkeményebb gyógyszer amit beszedtünk az a fokhagymás méz és a forralt bor volt. Ilyenkor sem szaladunk a patikába.

Örömmel látom, hogy ritkás jelentkezésem ellenére vannak olvasóim, hisz a szám oldalt növekszik :)
Köszi mindenkinek hogy nem parkoltatjátok a blogom, tényleg igyekszem gyakrabban jelentkezni.

Pár kép, és mennem kell, mivel még kicsit kuszák a gondolataim, és vonz az ágyam.

Kicsik Kiráról lógva

Baba az 1.B-ben


lányos hajszárítás

alkotó Lívia reggel 5-kor


3 megjegyzés :

  1. Jobbulást kívánok nektek. Én kb két hónapig küzdöttem. Hol torok és láz, hol fül, fulladás.

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük, mára már gyógyultak lettünk!

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...