2013. március 14., csütörtök

Levendulás bableves

Szuper ez a tavaszi hó.
Hiába van technikailag még tél, ezt azért nem vártuk.
Süvít a szél, borulnak a kocsik az árkokba, ez a rohadt tél nagyon maradni akar.
De inkább nézzetek híradót, ha szörnyülködni akartok.
Vagy ne nézzetek, ha nyugodtak akartok maradni, úgy egyszerűbb lesz az élet.
De akkor úgy jártok mint én, aki sem híradóval, sem napilappal nem bombázza az agyát, és nem is tud semmiről ami napi szinten megy a világban.
A pápa dologról mondjuk tudok, mert hallottam a rádióban.
És Cipőről is, bár a Republik egy másik életemhez tartozott, de most is szívesen hallgatom.
Tudom én, hogy mindenkinek meg kell halnia, nem élhet mindenki folyamatosan, de némelyeket kicsit jobban sajnálunk.

Elmesélem Szabolcs esetét, aki hazajőve a suliból be akart gyújtani. Én a suliban voltam, a versenyek zárónapján segédkeztem. Árva szó nélkül ment haza, pedig tudta hogy ott vagyok, és próbálkozott. Hideg mondjuk nem volt bent, és teljesen logikátlan, hogy épp az én szobámat célozta meg kályha ügyben, hisz ott neki nincs semmi érdekes. A tévés szoba a fal túlfelén van, tehát érthetetlen volt a választása. Már itthon elmagyaráztam neki, miért is csinált hülyeséget, ő pedig szépen elfogadta.
Mostanában kezd önállóan csinálni ilyesmiket, bár a szendvicskészítés és kajaszedés nem veszélyes tevékenységek.
Igyekszem ám nem letörni ilyenkor a lelkesedésüket, nem vagyok túlféltő anyuka. Nem visítozok ha futni mer a gyerekem, ha el kell esnie, akkor essen. Nem zavar ha egy szál pólóban megy ki télen, sőt a mezítláb közlekedés is max. a zokni mocskossága miatt érdekel. Az éves gyógyszerfogyasztásunk, orvoslátogatásunk engem igazol: nem kell belebeszélni a gyerekbe vagy magunkba a betegséget, problémát.

Az pedig, hogy miért is nem érné meg nekünk a tusfürdő használat a napokban kiderült. Készült pár levendulaszappanból víz hozzáadásával tusfürdő, amit szépen flakonokba töltöttem. A gyerekek nagy örömmel mosakodtak vele, de mikor pár nap múlva már nem figyeltem, akkor egy flakon elment egy fürdésre.
Persze, mert Lívi baba bablevest főz a fürdővízből poharakban, és a tusfürdő a bab.
Egyébként Szabolcs első körben kijelentette, hogy a tusfürdő nem jó a bőrnek, szóval marad a szappannál. De megnyugtattam, hogy ez a mi szappanunkból van, szóval engedélyezett.

Meséljek még?
Ülök itt könyökölve, és az összes okos, humoros gondolat elillant valahová, szóval megyek inkább kenyeret gyúrni holnapra. Ahhoz nem kell ész.

2 megjegyzés :

  1. Legalább igyekeznek segíteni:)
    Azért nem semmi, hogy 5 gyerek, háztartás, szappanozás mellett még a suliban is van időd és energiád segíteni! Le a kalappal.

    Megkaptad a levelem a szappanról?Köszönöm, nagyon kellemes meglepetés volt.

    Mi kézmosáshoz, fürdéshez háziszappant használunk, ha habos fürdőt akarnak, ahhoz vettem nem drága tusfürdőt, és a fürdővízbe teszek egy kevés babaolajat,hogy ne szárítson.

    VálaszTörlés
  2. Most kipróbálhattam, milyen lenne munka mellett háztartásozni. Azt hiszem a jelen körülményeink mellett összehozhatatlan lenne.

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...