2013. március 26., kedd

One day

Aki a Facebookon is ismer, láthatta hogy családi állapotot és nevet változtattam. Ennek oka, hogy házasságunk nemsoká hivatalosan is véget ér.

Aki a szívéhez kapott, megkérem ne tegye, mert minden rendben van nálunk, köztünk. Olyasmi ez, mint egy betegség, amiből most gyógyulunk ki, hosszas betegeskedés után.

Ez a kapcsolat már nagyon hosszú ideje nem úgy működött, mint kellett volna, lábadozó beteg volt csak, ami képtelen a gyógyulásra abban a formában ahogy létezik.

Ki nem hagyhatnám a szinonimagyártást!
Mert a betegségek ilyenek.
Mindig valami változást jeleznek, illetve azt, hogy figyelni kellene a dolgokra, mert nem minden stimmel. A betegség ilyen jelzés, a test jelzése. Aki nem veszi jelzésnek, és folytat mindent ahogy addig csinálta az meggyógyul ugyan, de a teste ismét jelezni fog.
Az állandóan ugyanabban megbetegedő egy tanulásra képtelen vagy leckét észre nem vevő személy. Egyébként még a párhuzamoknál maradva annyi: mit gondoltok miért volt ennyire beteg most az egész családunk? Bizony, a változás szele miatt. Mi most lépünk át egy másik létdimenzióba, ezt pedig a test is megérzi.

A cím csak úgy jött, ez a zene jár a fejemben, mert jó.
És ez a nap is eljött, felvállalom hogy a házasságunk halott már rég, pont ideje más síkra terelni a kettőnk közti kapcsolatot. Ami barátságként szuper jól működik.

Szólnom kell még arról, hogy a dolog főként részemről halt meg, Krisz próbálta foltozgatni, de az én érzelmeim hiánya ezt nem tette lehetővé. Kívántam neki, hogy legyen valaki más, akit szerethet, mert tőlem nincs viszonzás. Bejött neki, van valakije, aminek igazán örülök, és tudom hogy boldogabbak lesznek mint mi voltunk.
Mert a partnerünk hibái nem számítanak, ha van szerelem, de egyből felerősödnek, ha nincs. Így a rossz dolgok most eltűntek, mert már nem muszájdzseki a házasság, hanem egy mérföldkő az életemben, ami nemsoká mögém kerül az utamon. Nem szikla többé, amit kerülgetek, de nem merek átugrani, félve a mögötte lévő szakadéktól. Már nem félek, bár ez a szabadság kicsit fura érzés.
Bár én most óriási terhet dobtam le, még nem vagyok gyógyult, nem keresek most még másik kapcsolatot, amit azt gondolom nem is lehet keresni.
Majd jön.
Ott van már rég valaki a homályban, aki lesz, de még nem ismerem.

Erről inkább elmesélek egy régi történetet.
Mikor még az előző kapcsolatomból kandikáltam kifelé, és beszélgetve egy másik anyukával az akkori oviból megemlítettem, hogy vele ellentétben én a királyfit fehér lovon még várom, megrökönyödött, és ez pontot is tett a "baráti" kapcsolat végére.
Mert onnan kezdve ő azt hitte, nekem a férje is szóba jöhet. Teljesen eszerint viselkedett, bár én csak utólag jöttem erre rá, de még most az évek távlatából is totál agyrém volt a csaj.
Mert nem is tudom.
De én úgy gondolom: aki vihető azt vigyék. Ha ő a férjében sem bízott, akkor minek kellett neki? Az emberi viselkedésnek ezt a részét nem annyira értem én mint kis naiv. Ha valaki egyedülálló, akkor miért is nem lehet részes a társas, baráti viszonyokban, mitől lesz pária?
Mindegy is, mert most sincs ilyen társaságom, nem kell kinézni engem sehonnan. Hisz a társasági életem az iskolai rendezvényekre korlátozódik, már amelyikre elmegyek :)

Visszatérve, a gyerekek életében minőségi változás nem lesz, csak némileg ritkábban látják majd az apjukat.

18 megjegyzés :

  1. Nagyon sajnálom...:(
    Bár tapasztalatból is tudom, hogy jobb egyedül, mint állandóan marakodni. És minden zsáknak megvan valahol a foltja, minden embernek valahol a párja..Remélem meg fogod találni,akkor mikor eljön az ideje, lelkileg is készen állsz rá :)

    VálaszTörlés
  2. :( hát én sajnálom, mert minden ilyen megrázó, bárhogy is "szépítsük" vagy mondjuk azt, hogy nem jó marakodni, meg együtt lenni igy. Az ember lánya amikor kimondja az igent vagy párt választ nem arra gondol, hogy ez (is) lehet a vége.:(

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon sajnálom :( Biztos nehéz volt meghozni ezt a döntést.Kitartást és sok-sok erőt kívánok neked.

    VálaszTörlés
  4. Hát, nem is tudom, mit mondjak... Nálad sokkal nehezebben tudok napirendre térni ilyen döntések felett, még ha nem is érint engem. Akárhogy is, kívánom neked, hogy találd meg a nyugalmadat, meg a királyfidat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Patrícia, Hajnalomka, Kovtama! Köszönöm Nektek is az együttérzést, annyi sok gondolatom van, de annyira sekélyesnek tűnnének leírva!

      Kikocs! Lepj meg! Miért nehéz napirendre térned? Amúgy köszi :)

      Krisz! Köszi :))

      Törlés
    2. Hát, azt hiszem, nem tudom jól leírni. Talán csak annyiról van szó, hogy máshogy látom a világot, talán arról, hogy saját magunkból indulok ki, talán arról, amit a kapcsolatok hormonális kíséretéről olvastam, és talán arról, hogy a még ennél is több talánból összeáll egy nagy egész, ami miatt engem mindig megráz, ha egy házasság megszűnik.

      Törlés
    3. Nem könnyű ám senkinek, de mivel jól csináljuk, rendben lesz mindenki. Sok évnyi próbálkozás és kétely előzte meg a döntést, van amikor jobb így, mert nincs ami menthető.

      Törlés
  5. Heni!

    Tudom megtalálod azt aki neked kell, beszéltünk már erről és tudod, hogy mindig melletted állok majd ha bármiben segítség kell. Köszönöm azt ,hogy megismerhettelek és megajándékoztál a barátságoddal, nameg néhány gyönyörű évvel.

    Az EX :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez annyira megható. De komolyan!!

      Törlés
    2. Igazán jó barátok lettünk, mert a sok bántás és veszekedés eredményeképpen tudjuk már nem lehet a másiknak több fájdalmat okozni. Valamint elvesztek a titkok már csak 2 ember van megfelelési vágy nélkül és őszintén.

      Heni meg amúgy is egy angyal, szerencsés lesz az a férfi aki elnyeri a szívét.

      Törlés
    3. Nagyon örülök, hogy így éreztek, a gyerekek érdekében is..Ez nagyon fontos.

      Törlés
  6. Minden leírt szavaddal egyet értek. Sok erőt kívánok neked.

    VálaszTörlés
  7. Kicsit irigylem,hogy nektek ez ilyen könnyen ment.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mint fentebb írtam: sok évnyi veszekedés, próbálkozás előzte ezt meg, és lelkileg senkinek nem könnyű most sem. Talán arra gondolsz, hogy senki nem haragszik a másikra, és nem veszekszünk már? Igen, ez könnyűvé teszi.

      Törlés
    2. Ezért írtam, hogy tapasztalatból tudom, jobb egyedül, mint marakodva élni. Mindenkinek jobb, a gyerekeknek is..Látni -érezni fogod néhány hónap múlva. És van esély, mert mindig van esély, hogy amikor készen állsz rá lelkileg, betoppanjon az igazi.. Kívánom, hogy Neked is így legyen.

      Törlés
  8. Engem is megráz egy házasság felbomlása. Mert a magaméból indulok ki! De el tudom fogadni! Így kívánom neked Heni, hogy találd meg az igazi párodat, és legyél nagyon boldog!:-)

    VálaszTörlés
  9. Sok sikert az új élethez! :) <3

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...