2013. április 1., hétfő

Babamese

Csicsereg egész nap. Mindig magyaráz, mindig mesél valamit. Kicsit nehezen érthető, de azért rá lehet állni. Szili például tökéletesen érti azt is, amit mi nem.
A videó láthatatlan, mivel a fürdőben bepárásodott a kamera, de a hang megvan.


A fordítás:

Elmeséltem mindent neked. Valamit nem. Elfelejtettem valamit. Anyukámról neked. Vedd el azt, úgy látni tudod. Valamit elmesélni, én. Valamit, jó? Nem tudod te. ... nem tudod te. Hang csengetni mamának, anyának, nekem volt. Apukámnak új van, olyat elvedd innen, jó? (a kamerát) Vedd el azt.
Apukám ment, ment, ment, emberrel ment, ment. Anyukám megtalálta apukámat, ment, ment mindenki, nem megtalálta. ...... mentek, mentek még, megtalálták. Mentek újra ki. Csúszdázni mentek, az, bent voltam én, anya nem, én is ott voltam, igen. Miben történt az? Tévémben. Elfelejtetted.

2 megjegyzés :

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...