2013. április 17., szerda

Dementor a Vajdahunyad várban

Tanul a kislányom.
Elhívtam majonézt készíteni, néha merészelek ilyesmit is. Mármint konyhai, főzőmunkába bevonni. Némely egyszerűbb dolgot megtanulhatja a rántottán kívül is :)
Elkészül a majonéz, persze közben tízszer le akart szakadni a keze, a fülhallgató nem akar kiesni a füléből, tehát nehezen hall, de kész lett.
Kérdem:
- Megjegyezted, vagy felhívsz 10 év múlva?
- Mit gondolsz?
- Utóbbi.

Hétvégén többek közt voltunk a Városligetben is. Ott utunkba került a Vajdahunyad vár is, ahol sok mindent megtudtam a nálam okosabb gyerekeimtől. Például azt, hogy az Anonymus szobor olyan mint egy Dementor (by Szabolcs). Nekem, mint nem-Potter nézőnek ez elsőre le sem esett.

Párbeszéd Kevinnel:
- Miért építették ezt ide, ha nem lakott itt Mátyás király?
- Gondolom azért, hogy az is lássa, aki nem tud elmenni Kolozsvárra.
- Akkor a világon mindent ideépíthetnének, nem?
- Igen, és valami jó kis tengerpartot is rittyenthetnének valahová :)

Hazafelé szuper élmény volt a vonatozás. Mindenki nagyon fáradt volt. Mi mindenen röhögtünk (Kira, Kati én), a gyerekek piszkálták egymást. Mivel odafelé normálisan telt az út, gondolom a fáradtság lehetett. Ez persze nem esik le egy gyermektelen Endre atya és Anna nővér jellegű házaspárnak (nem tudom kik ezek, de amit Kati mesélt róluk az megállta a helyét, amúgy Jóban-rosszban szereplők, hátha valaki szintúgy nincs képben). Szóval egyik alkalommal, mikor Szili Szabolcs fejére ült, és hangosan röhögtek, megszólalt a pasi, hogy:
- Úristen! Mikor szállnak le ezek?
- Soha! - mondtam én, és nem hagytam abba.
- Nem gondolja hogy fáradtak lehetnek? Nem kell ám ugatni barátom! (amúgy arra nem emlékszem milyen szavakkal mondtam, de a lényeg ez volt)
Leszállásnál kedvesen elköszöntem tőlük, de persze nem köszöntek vissza.

Szóval aki utazott már gyerekekkel, és hasonló élénk csapata van, az el tudja ezt képzelni. Mikor már rongyosra beszélted a szád, így inkább hagyod, hadd ugráljanak egymás fején, mert tudod: hiába minden szó, alvás vagy pihenés kéne.






4 megjegyzés :

  1. Mi múlt nyáron voltunk vonattal Prágában! Ne tudd meg, mi mindent művelt Eszter a hazaúton! De csoda? Fáradt volt, sokat gyalogolt, utazott. Rászállt egy idősebb cseh házaspárra és egy fiatal angol lányra. Nyelvi akadály? Nem létezik! Elkezdte őke mobillal fotózni, majd nagyokat nevetve mutogatta nekik a képeket. Mindnyájan jól szórakoztunk rajta. Lett volna értelme csitítgatni,hogy egy szó nélkül, mozdulatlanul ülje végig az utat? Nem. Én is inkább nevettem rajta, ahogy a többiek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizonyos embereknek a mereven ülő és intelligensen társalgó, szüleit magázó gyerek a jó gyerek. Szerintem az, aki nem dobálja kővel a repülőket :)

      Törlés
  2. Már nagyon fáradtak voltak a gyerekek:) Csak az nem érti meg, akinek nincs vagy már felnőtt gyerekei vannak:)Az idő mindent megszépít...:)

    Örülök, hogy személyesen is megismerhettelek Benneteket:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem én nem fogom tudni elfedni az emlékeim az idő homályával sem :) Én is örülök :D

      Törlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...