2013. április 5., péntek

Kösz jól vagyok!

Ez az, amivel nem lehet mit kezdeni. A kérdések, amiket nem nekem tesznek fel, pedig beszédképes egyén vagyok :)
Ráadásul tényleg nem zuhantam össze, max. a nagy szabadság érzéssel nem tudok mihez kezdeni, mert önálló életemben sosem voltam még egyedül, férfi nélkül.
De még ennek megtapasztalása sem zavar túlzottan, hisz vannak dolgok, amiknek meg kell gyógyulni bennem.
Mindegy, az érdeklődésbe és együttérzésbe burkolt "végre, ez is megkapta a magáét" jelekkel nem vagyok hajlandó foglalkozni, ennél én jobb vagyok.
Elválok, szuper, és jól érzem magam ettől!
Ennek ellenére Krisszel nagyon jó a barátság, bár ez nem egy normális dolog azt hiszem.
Egyébként lelkileg is egyre felszabadultabb vagyok, ami most már nem hibás feszültségoldásból ered, és a gyerekekkel is szépen szót tudok érteni.
Az a baj a világgal, többek közt persze, hogy ezen a kocka materiális szinten gondolkodnak az emberek, általánosítva mindent, amivel csak elzárják magukat a csodától.
Mi megkaptuk a csodát, csak várni kellett rá.
Krisz a továbblépés csodáját, én pedig a saját új életem csodáját. Ettől mindketten boldogok vagyunk, és nincs kockásítás.
Minden most kezdődik el.
Ennyi.
Szép az élet, úgy igazán.
Aki ismer, az tudja: én őszintén beszélek, ha magam alatt lennék, azt is megírnám takargatás nélkül.
A legfurább helyzetekben tudok boldog és elégedett lenni, mert nagyon jól értem és tudom: ez nem a körülményektől, hanem azok megélésétől és a nézőponttól függ.

Már megint dalban mondok véleményt, a lényege az, hogy felejtsd el, mit tanultál, mit akarnak mások megláttatni veled, és vedd észre magad a dolgokat. Amúgy jó zene, én nagyon szeretem :))

5 megjegyzés :

  1. Hú, én egy ideje olvaslak, nagy csodálód vagyok: ennyi gyerek, ennyi természet, ennyi szépség, ennyi bölcs gondolat, ennyi leleményesség... és mindez minden konvencióval szemben. Csodálatos. Az lesz az eljövendő út, és ehhez nem fér kétség.

    Épp ma kattintottam először Kira blogjára innen, és teljesen ledöbbentem, hogy ilyen ifjan már versel a szerelemről. Én 13-14 évesen még nem is gondoltam ilyesmire, nem is tetszett senki. És aztán olvasom ezt a mondatot, hogy "önálló életemben sosem voltam még egyedül, férfi nélkül" - és akkor leesett a tantusz. Ezt tanuljuk. Hozzuk az anyáinktól. És mivel az én őseim - anyám, nagyanyám, dédanyám - harmincöt-negyven fölött házasodott és még később szült először, nem csoda, ha én is ezt hoztam magammal. Kérdés, ki tudok-e ugrani belőle, mert én meg nem akarok még öt-nyolc évet várni. És igen, ezt tudatosítani egy első lépés volt.

    Innentől meg, mindenkinek - más esetekben is - ott a hal evolúciós példája: megdöglik-e a vízben, vagy folytatja az életet tüdővel a parton. :D

    VálaszTörlés
  2. Igaz, én pedig azt hoztam, gondolom, hogy inkább egy akármilyen férfi mellett, ha rossz is az egész, mint egyedül. Mert különben mi lesz? Mi lesz ha? Azt mondom: semmi. A problémákat akkor kezelem, mikor eljönnek, próbálkozom a "mi lesz ha" érzést elpusztítani, mert szerintem másképp nem lehet élni.

    Nagyon jól írod, tudatosítani, hogy mit nem akarsz, egy első lépés. Mindent megtenni érte: főképp magadban, okos irányba állítani a gondolataid és érzéseid, a következő. Semmi görcs, semmi "mi lesz ha", csak tényként átélni amit akarsz. Kételyek és kérdések (pl."de hogy jöhetne össze?") nélkül.
    Amire te beállítod magad, az lesz. Jó példa: addig nem lesz gyerekem, amíg nem lesz saját lakásom. Addig sem védekeztem, és nem lettem terhes. A háztulajdonossá válásomat követő 5. hónapban lettem terhes Kirával. Mert ezt állítottam be. Amit eddig követett az életed, a szülői-nagyszülői minta, az tudat alatti. Tedd magad tudatossá, és minden megváltozik. Olvasd el a Titok és az Erő c. könyveket, megértesz :)

    VálaszTörlés
  3. Most olvastam. Nehéz lesz neked. Csak szólj, ha kell.

    VálaszTörlés
  4. Köszi, szólok. De mikor is? :)

    VálaszTörlés
  5. A segítség, még ha távoli is. Vagy csak egy pár szó.

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...