2013. április 11., csütörtök

Lezárva

Azt hiszem a magánéletemre, kapcsolatomra vonatkozó írásokat befejeztem. Nem történt semmi rossz, csak van aki nem érti ezt sem.
Én úgy gondolom, jobb egy olyan világ, ahol minden ilyesmi természetes folyamat, nem sajnálkoznak egymáson az emberek és persze nem is ítélkeznek.
Többször gondolkodtam már azon, vajon némely beszélgető partnerem mennyire gondolhat sivárnak vagy emocionálisan nullának, hisz tőlem nem sűrűn kap senki sajnálkozásba burkolt érdektelenséget. Ha igazi probléma, ha megoldás szükséges, akkor segítek keresni. Ha csak annyi kell hogy meghallgassak valakit, akkor igyekszem annak eleget tenni.
De nálam inkább az "ezzel mit kezdjek" kérdés szokott felmerülni, valahogy sokan úgy érzik, kell a tanács, mit lehetne változtatni.
Ez persze nehéz.
Mert a változás idő és munkaigényes feladat.
Már a szappanos oldalamon is írtam pont erről, hogy az emberek nyafognak a problémáik miatt, de megoldani nem igazán akarják őket. Már aki, akinek nem inge..., bla-bla.
Mindenképp érdekes a világ, én szeretem.
De naivan sok mindent nem értek.
Lényeg, hogy nem kívánok szakítós-szingli blogot alapítani ebből, de ami az életem fontos része, arról írok :)

9 megjegyzés :

  1. köszönöm, hogy megtisztelsz mindkettőnket azzal, hogy a további életünk részleteit nem a nagy nyilvánosságnak adod mint ítélkezni valót (tudod vannak akik mindig a hibát keresik bármit mondjál...)

    Legyél boldog! :)

    VálaszTörlés
  2. Ismerős érzés... A legjobb amikor ellenszenvesnek találnak, mert sohasem sírsz a gondjaid miatt, vagy ha igen, csak rövid ideig, hanem megpróbálod megoldani..
    Volt akinek az élethez ilyetén hozzáállásom miatt voltam ellenszenves, és megszakított velem minden kapcsolatot :))

    Én nagyon sajnálnám, ha nem olvashatnék Rólatok..Rokonszenves vagy, nagyon hasonló a gondolkodásmódunk, szeretnék "hallani" rólatok..Nem lehetne zárt blogot írni a családodról, magadról? Előfordul hogy pl. hosszabb ideig nem kommentelek, de attól olvaslak, csak rohanva..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sírni kell, megbeszéltük a terápiás sírást :)
      Nekem is volt ilyen nőismerősöm, akinek nem tetszett, gyanús volt a pozitív szemlélet. Ez az előző lakhelyemen volt. Ő annyira negatív volt, annyira abban hitt, hogy költözés után nem fogom keresni, hogy inkább veszekedést és "szakítást" generált. Így én voltam a szemét, és ő léphetett ki a haveri viszonyból.

      A másik blog ott van, írni nincs ennyi időm. Már gondoltam ha van vonalasod, akkor néha beszélhetnénk :)

      Törlés
    2. Van vonalasom, és skypeom is, majd megírom mailben.

      Törlés
  3. Nehéz megtalálni a határát a dolgoknak. Én valójában azért olvasok blogokat, mert érdekel az emberek hogyan és miből élnek. Nem a sok süket pozitív dumáért olvasom őket. A te írásaidból is mindig merítettem az élethez valót.
    A mosógépes sztorikból is lehet meríteni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Konkrétan a csak napi történésekről szóló blogok nekem unalmasak. Ha nincsenek valami érzéssel átitatva, hogy mit élt át, mit érez miatta, mit gondol az író, stb., akkor mindenképp otthagyom egy idő után, mert egyszerűen nem érdekel.

      Én vizsgálom a világot, az embereket, érdekel ki miért lett olyan amilyen, kit mi mozgat, stb. Ezek a dolgok pont ettől jönnek elő, mikor kis szeletkéket megmutat valaki az életéből.

      Azt hiszem a boldogságom is hozzám tartozik, és tudom, sokaknak gyanús hogy nem fáj, más azt várja mikor kezdem azt érezni kár és hiba volt, de ami fájt benne azt én feldolgoztam, és mivel lelkileg egészséges vagyok szépen továbblépek. Anélkül, hogy visszahúzna a szívem :)

      Törlés
  4. Uh, remélem nem miattam, mert én csak aggódtam érted.:( ugye, hogy nem???

    VálaszTörlés
  5. Nem, egyáltalán nem, kaptam két mailt is, ami elég bunkó volt :)

    VálaszTörlés
  6. Mostanában keveset olvasok blogot (még kevesebbet írok :D). Szalad az idő, de mikor jövök mindent visszaolvasok... :)

    És ha lesz zárt blog, akkor követelek meghívót! :)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...