2013. április 8., hétfő

Tavasz, nyár, happiness

Ülök a buszon, szemem csukva, arcom égeti a nap az üvegen át.
Fülemben zene üvölt, kellemes érzés.
Életem lépései a szabadság felé haladnak, a folyamatok elindítva.
A távoli tanya mellett lehajtott fejű tehénszobrok.
De tényleg.
Mintha nem is mozdulnának.
Haladunk, új képek, új dombok.
A hegyek mintha a Föld szőrös anyajegyei lennének.
A vékony, zsenge fák olyanok, mint a kamasz fiúk arcán a ritkás szőrzet.
Tombol a fülemben a zene.
Imádom ezt a számot!

Imádom az énekes hangját!
Imádom az életemet!
Imádom magam!
Imádom a világot!

Ezt éltem meg ma.
Legyalogoltam kb. 10 kilométert, ügyeket intéztem, lépkedtem a szabadság útján.
A nap sütött, az élet szép.
Örülök, hogy trikó volt ma a pulóver alatt, hamar megszabadultam tőle, mikor meleg lett.
Sokan nem voltak ilyen szerencsések.
Láttam sok nagykabátos-vastag ruházatú embert is.
Hiába, ma volt először igazán tavaszias idő, reggel még hideg volt.
Hazafelé az erdőben leülök egy rönkre, hallgatom a rikácsoló szajkócsaládot.
Hallgatom a szomszéd kutya türelmetlen sírdogálását: simogass meg!
Odamegyek, meggyűröm a sonkanyelvű, ráncos homlokú harcikutya fejét, és imádom!
Jön a lányom, megy futni.
Elkéri a telefonom, hisz futni csak zenével lehet.
Tegnap együtt futottunk, de erről majd máskor.

1 megjegyzés :

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...