2013. május 6., hétfő

Firefox-Chrome

A Feri nem szereti a blogspotom. Olyan lassú volt, hogy hetekig utáltam idejönni, inkább nem írtam. Mondom annyira nem fontos semmi, hogy órákig itt üljek egy bejegyzés fölött.
Majd telepítettem a Chrome-ot, és ez megoldódott.
Most sztrájkolt a fészbúk. Nem lehet üzenetet küldeni, megnézni a krómban. Így fész a Ferivel, blog a krómmal.
De a krómban szétesett a blog, a címlapokon csak a bejegyzés látszik, minden más a lap alján van.
Hiába állítottam le a javasolt Shockwave-t, semmi változás.
A többiek (azaz Ti blogjaitok) blogja is hasonló, szét van esve a kép.

Valakinek ötlet?
Rakjam újra a gépem?

6 megjegyzés :

  1. Szia! Nagyon régóta a Chrome-ot használom, és jobban szeretem mint bármelyik másikat. Az hogy a blogban nem úgy jellennek meg a fotók, azt a szélességbeállítással tudod rendbe tenni. Kattints a Sablonra, azon belül a Személyre szabásra, majd azon belül a Szélességek beállításra, és ott megjelenik egy sáv, amivel szélesítheted a blogod, jobban elférnek a képek! Hogy a facebook-ot miképpen befolyásolja a Chrome - azt nem tudom, nekem nincs vele bajom, de gyorsíthatod a géped úgy is ha a chrome-on belül letiltod a reklámokat, így minden oldal ahol jársz blokkolja a reklámokat, nem terheli a géped... ez ha érdekel, hogyan kell, szólj, és küldöm a linket! ennyit tudtam, remélem segít neked!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, a reklám letiltást megnézem, de a szélességekkel már játszottam. Mint ahogy a sablonokkal is, hátha egyik működik. De más blogjai is rosszul jelennek meg, szóval kipróbálom talán az újratelepítést, hátha valami vírus vagy bug, de azt sem hiszem egyébként.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. értem! Akkor valóban újra telepítés a legjobb... sajnálom, azt hittem egy kicsit lehet egyszerűsíteni!

      Törlés
  3. Nekem is Chrome van, ezer éve. Korábban Safari volt, hasonlóan gyors és egyszerű, csak nem jött ki a Win7-tel. Talán megér egy próbát...

    VálaszTörlés
  4. Opera alól és Chromemal nyomjuk az ipart. De szerintem xarakodik a blogger, mert tegnap 20x próbáltam a bejegyzésem szerkeszteni, nem sikerült.

    VálaszTörlés
  5. A Safarit próbáltam, telepítés közben lefagy a gép. Megnézem az Operát is :)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...