2013. május 22., szerda

GPS és esti mese

Manapság Lívia adja az alap témát, hacsak nem vagyunk a fiúkkal gyorsabbak.
Így az esti mese Gyöngyvirág malacról (egyik este a mese malacát elnevezte), Líviáról, hajcsatról, és ilyenekről szól.
Tegnap:
- A mesém egy lányról szól, akinek nagyon sok ékszere és csatja volt. (Lívi: Én vagyok?)
A neve Lívia, a haja szőke, és egy ládikában tartotta az ékszereket a szobája asztalán. Egy napon nyitva maradt a ládika és az ablak is, egy szép nyaklánc pedig eltűnt. A kislány kereste (Lívi: Nagy voltam!), a nagy Lívi kereste mindenhol, majd kérdezte az anyukáját nem látta-e.
- Nem láttam, de eltűnt egy kiskanál is az udvari asztalról a kávém mellől, szóval gondolom egy szarka volt a tettes.
- Akkor hogy lesz meg a láncom, Anya?
- Teszünk ki kanalakat, meglessük hová viszi a tolvaj madár, és visszavesszük tőle. (Szabolcs: Inkább gps-t kellene rátenni a szarkára, nem kéne meglesni)
Jött is a szarka, vitte a kanalat, de olyan magas fára vitte, ahová Anya nem mászott fel, segítség kellett.
Volt a kislánynak egy bátor Szabolcs bátyja, aki tudott fára mászni, őt kérték meg. Fel is ment, visszahozott mindent, de menet közben leejtett pár kanálkát.
Ehhez már Szili bátyó segítsége kellett, aki igazi fűben látó gyerek volt.
Meg is lett minden, az összes kiskanál visszakerült, gps nélkül is.
Nagylány Lívia pedig csukva tartotta a ládikáját, nehogy megint kísértésbe vigye a szarkát.
Itt a vége.

Egyik nap Szili és Lívia játszik. Futnak a hűtőhöz, ahol Szili ijedt fejjel fordul Lívihez:
- Eltévedtünk! Elromlott a gps! Vedd elő a térképet!
És futnak tovább..

Ez a hét a hasmarsról szól, visszajött a mosógép ékszíj is, hétvégén kirándulás a két iskolás fiúnak, Kira indul a nagy kalandra, szóval zajlik az élet.
A fügebokor, amit tavaly kaptam eddig nem hozott levelet. Egész kicsi, a gyökere bent van rendesen, de mégsem nőtt még levele. Kicsit megkapáltam tegnap, küldtem neki pozitív energiát, hátha elindul.

1 megjegyzés :

  1. Az élet egy naagy újra tervezés... már gyerekkortól ezek szerint :)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...