2013. május 30., csütörtök

Mit is?

Mit nyújt a blogírás? Kérdezte Patrícia egy elismerés keretében tőlem és még három másik bloggertől.
Sok mindent nyújt, megpróbálom összefoglalni.
Mindenképp segít hogy megfogalmazva és leírva a gondok kisebbnek tűnjenek, a kusza gondolataim összefogjam és valahogy átadjam. Rég akartam valami naplófélét vezetni, pont az említett gondolatok megmaradása végett. Mert annyira sok ráébredésem volt, annyi összefüggés, ami ha nem írom le, elvész a fejemből. Talán előjön majd valamikor újra, de lehet hogy soha.
No meg az első gyereknél még napi szinten vezettem a naplót, a második is aránylag bő olvasmány, de a többi? Már csak megszokás volt, idő nem volt rá, és késztetés sem. Itt viszont valami hasonlót vezetek. Nemrég kinyomtattam a gyerekszájat, azóta is olvasgatják, röhögcsélnek rajta.
Ha fotózom őket, már mondják: na, megy a blogra. Vagy: ezt ne tedd ki!

Most például megemlíteném: esik az eső. Tudom, máshol is, tudom, a víz mindenütt ugyanolyan, de nekem mit is jelent ez az eső? A paradicsompalántát. Meg Kevin ültetvényét. Amit én szoktam kapálgatni, és tegnap láttam: száraz a föld. Össze kéne rakni a slagot, meglocsolni. Jó, majd délután, Kevin segítségével megcsináljuk. De közben tegnap is esett kevés eső, már nem kellett annyira az a slag. Most szakad, szóval megint ráér pár napot. És Kevin tegnap kapott pár tő paradicsompalántát, mondtam majd ma reggel elültetem. De előbb reggeliztem, majd meghallottam az első dörgést, akkor szaladok ültetni eső előtt,  felkaptam a zoknim-cipőm, de már szakadt. Már nem megyek ültetni, csak ha eláll. Akkor majd ragadni fog az agyagosabb föld az ásóra, meg a kezemre, szóval lehet hogy napolni kéne, de mi van ha napokig nem szárad meg a föld? Csak el kell ültetni, mikor csendesül az eső.

Szóval ilyesmi. Jó olvasni, kinek mit jelent az eső, a kamasz gyerekekkel való együttélés, a munkába állás, az általam nem nézett tévéműsor amiről azért hallok máshonnan is ezt-azt, mit jelent egy fűszál vagy hangya léte, meg ilyenek.

Lassan túlbeszélem a témát, szóval akkor tovább kéne adni, egy kérdést feltéve....

fél óra múlva:

Nem megy ez nekem. A kérdés addig tűnik érdekesnek, míg le nem írom, és lusta is vagyok a kiválasztott négynek írni. Olyan lassú a gépem, mire bejön egy hozzászólós oldal, kinő a homlokfülem.

Megjegyezném, a "homlokfül" nincs aláhúzva mint rossz helyesírás, de bezzeg a "satöbbi" az igen.

Na tehát, a kérdést és elismerést köszönöm, majd holnap jövök. Elállt az eső, megyek sártúrázni.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...