2013. május 12., vasárnap

Schwarzi és a török naci sok képpel

Hónapok óta nem ettem sonkát, bár szerintem évek óta nem vettem ilyesmit. Most nem volt darált hús a spagettihez, ezért vettem egy kiló sonkát. Persze megkóstoltam, de csalódtam mert enyhén vegyszerízű volt. A macskának ízlett, és a szószban már nem érezhető. De akkor is bebizonyosodott, igazam van, hogy nem veszek ilyeneket, és leszoktam az ízről. Ezért tud feltűnni, hogy a ragasztott sonkák tényleg nem jók.

Kevin ette a spagettit, és azt mondja: parfüm íze van. Egyből arra gondoltam, a vájt ízlelésű gyerekemnek kibukott a sonka íze, amit a szószban én már nem éreztem. De nem, mert ő csak ketchuppal ette a tésztát. Bolti ketchuppal. A kaját nem ette meg, a szósz a gomba miatt nem kellett neki.

Visszatérve a múltkor említett válogatására, megkérdeztem őt, mondjon már 5 ételt, amit gondolkodás nélkül megenne.
Pár perc gondolkodás után:
- Tejbegríz.
- Az nem kaja.
- Virsli.
- Az sem kaja.
- Akkor nem tudom. Fánk?
- Nem jó. Komplett meleg étel.
- De a fánk meleg.

A másik dolog a buszozásos napon történt.
Néztem a srácot, aki ilyen gatyóban szokott járni (csak a térdig lógó ülepű, oldalt kissé bővebb fazonban):

és elgondolkodtam, hogy azért egy női katona vagy mit tudom én, bányász is tud nőiesen kinézni, rajta múlik és a kisugárzásán.  De nehezen tudom elképzelni, hogy Schwarzenegger (attól hogy nem bírom, elismerem hogy férfias) vagy Pierce Brosnan (aki szintén férfias pasi) egy ilyen naciban lejtene végig valahol, akkor az férfias jelenség lenne. Hangosan felröhögtem a gondolatra, nem tudtam megállni, hiába voltam egyedül :)

És ez a zene:

Régen az öcsém nagy kedvence volt, ma pedig Szabolcs hallgatja ha megszerzi a telefonos videónézés pillanatnyi jogát.
Végig tudom énekelni.
Kipróbáltam.

Tegnap Dunáztunk Katival és a nagy fiainkkal (szappanozni voltunk, belefért az időbe).
A két fiú ment a vízbe, ami rohadt hideg volt ám :) Először gatyáig, majd levették, azután lekerült a póló is, mert már vizes volt az alja mindkettőnek.
Gergő és Kevin

Kevin
Hoztam még pár fotót, a három kicsi amint spenótot vadászik és eszik:


 A telek közepétől előre:

 Ott megfordulva Szabolcs a hátsó kertben:


 A legkisebbek:

A cím kicsit becsapós, ugye?

1 megjegyzés :

  1. Ezek a gatyák nekem mindig olyanok, mintha lenne benne már valami cucc... Borzalmas!

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...