2013. május 17., péntek

Sokféle bejegyzés

Annyi minden jut eszembe, vannak köztük okos gondolatok is, jó eszmefuttatások, de valamiért nem közmegosztásra valóak.
Ami nagyon igaz a világban, az életben az, hogy a másokkal való vita és veszekedés, még ha csak levélben is, sőt tovább megyek: csak gondolatban is, nagyon le tudja nullázni energetikailag az embert.
Felül emelkedsz a vitán, kilépsz belőle, részedről lezárod, de a lelki gyógyulás még csak most jön. Az pedig igénybe veszi a tested, akármennyire békével gondolsz a másik félre.
Nem leszel feltétlen beteg, de érzed: kevesebb vagy most, nincs meg a szárnyalás, kár volt belemenni az egészbe. Nyertes nincs, két megbántott fél van.

Ettől függetlenül még mindig jókedvű vagyok, Kira készül Görögországra, Kirának készül a naptej, és pont tegnap hívott a Voda egy rooming-os ajánlattal.
Érdemes meghallgatni:
- ha bekapcsoljuk, akkor azon a napon,mikor hívást indítunk egymás felé, aznapra bruttó 990 forintért korlátlanul beszélgethetünk. Tehát ha ingyen bekapcsolod, és a másik, külföldön lévő számod hívod, akkor napidíjért teheted ezt.
Kérdem, mennyi is a percdíj ha nem kapcsoltatom be? Mert eszemben sincs a nyaraló lányommal órákat fecsegni, hadd nyaraljon.
Ha én hívom, akkor helyi díj (kb. 35/perc)+neki fogadási díj 25/perc, ha ő hív, akkor arra a számra 106/perc díj számlázódik.
Oké lányom, akkor megcsörgetsz, visszahívlak, az az olcsóbb, de napi pár percért nem fizetünk ennyit :)

Végre vettem egy hajnyírót, tegnap mindhárom fiú haját letoltam. Majd jött a királylány, hogy ő is szép akar lenni. Neki is tologattam óvatosan a haján a bekapcsolt gépet, és akkor szép lett.

Kevin nyula pedig nagy izgalmat okozott a kutyáknak. Mert kiszökött a ketrecéből (le volt takarva, mégis megoldotta). Az ugatásra mentem ki, olyan izgatottak voltak, és arrafelé ugattak, gondoltam hogy nyúlprobléma.
Picurka rohangál a ketrec és a fal közt, majd megijed tőlem és kiszaladna az épületből. Kevin bunkerében lakik, ami egy réges-régi ex disznóól, és amit Kevin kimeszelt, majd nagyon jól berendezett a leselejtezett bútorokkal. Igazi relax-paradicsom az a hely, mondom ki fogok oda járni leereszteni én is :)
Szóval nyuszi útját Csipi állta el, ezért visszarohant, így elkaptam.
Lesúlyoztam a ketrec tetejét, és délután elmeséltem a fehéredő Kevinnek a sztorit, aki rohant megnézni rendben van-e a nyula.

Ehhez kapcsolódik még a sztori, mert Kevin kihordja a kertbe. Ez egy gyereknyúl, eszébe sincs elszökni még, elfüvezget magában a szabad ég alatt is.
Kivittük hozzá a benti nyulat, Lilit. Aki lány, Keviné pedig fiú. Lili amúgy is szőrt tépked mostanság, fészket rak, legyen gyereke ha már nőci a lelkem, nekem pedig pont jól jönne pár kisnyúl amit gondozhatok :)
Lili (jobbra) meglátja és megérzi a kant

Lili meglátja a fiatal bakot, farka felcsapva, és üdvözli. Elsőre jól összemorognak (a nyúlmorgás valahogy félelmetesebb mint a kutyáé), majd nagyokat ugrálva mennek el egymástól.

Lili az indiánlánnyal
Lili megy a kan után, de meg kell állapítani: ez bizony gyerekkan, mert semmi érdeklődés a tüzelő csaj után.
A kicsik élvezik, hogy rohangálnak a nyulak után, de Kevin ideges, mert szívrohamot kap a nyula (szerinte) a sok embertől. Úgyhogy kicsik, menjetek innen, tűnés már, satöbbi, de a kicsik annyit reagálnak, mint nyúl a húslevesre.

nyuszik a fűben

szurikátázó Lili

ez pedig olyan édes, ahogy fogja Szili kezét
Lívi már szépen kiejtve mondja a nevét: Lí-vi-a.
Kérdem, kik a tesóid?
- Szili, Kira, Kevin, Bibi (ez a kedvenc-sorrendje).
Majd elmondja:
- És barátom Lili, Lara, Szandra (ahogy hangzik: Lili, Lala, Tandra)
Okfejtés Líviától:
- Kati Szandra anyukája.
- Igen.
- Neked barátod Kati, nekem Szandra.
És vigyorog, mert felfedezett valamit :)

Beszélgetés Kira és az apja közt:
- Már rég ingyen hívhattok vezetékest, ugye?-kérdé az apa.
- Igen, mert?
- Akkor felhívhattál volna eddig is.
- Te sem keresel minket, azt hiszem.-mondja a lány.
- Ez fájt.
- Nekem is sok minden fáj apa. De téged sem érdekelt.
És itt jött el a pillanat, mikor a sok évnyi szülinapon sem telefonálunk a gyerekeknek-dolog visszaütött. Igen, ez a vonat elment.
Kevin még felveszi a fonalat, még csacsog az apjával, de Kira már nem.
Amúgy az ő nem-érdeklődése odáig vitte a családját, hogy a két nagyobb gyereke sem érdeklődik iránta, Kevin nem is ismeri a nagy tesóit, a face-n mutattam neki a nővérét és a bátyját nemrég. Mert kérdezte, ki az, akinek ugyanaz a neve mint neki.
Lehet meghívom őket, hátha eljönnek.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...