2013. június 12., szerda

A lúg érzései

Kisördög... most ő poénkodik, én fáradt vagyok.

Már nem leszek idegroncs ha egyszerre 3-4 féle dolgot végzek, igaz a fejemben cikázik mit mi után érdemes, melyik van épp kész, mivel kell folytatni, és ez legalább annyira fárasztó, mint maga a munka.
De ideges az nem leszek. Ja, persze...
Max. akkor, ha keresztbe tesz valaki, vagy rumlit csinál.
De ilyen nincs ám hétköznap, mikor ovi-suli van.

Így ma sem volt, csak én, a kenyérgyúrás, a mosógép pakolása, a pogácsa a holnapi kirándulásra, maradék tojásból egy Pavlova torta, két adag szappan és egy flakon naptej összedobása, no meg a munkaeszközök hurcolása, és a többi. Pl. postára menni feladni valamit, közben mivel a Pavlova nem volt betervezve némi tejszín a boltból, majd futás az erdőben.
Nem tűnik ám ez soknak, nem is sok. De meleg van, ma akaratom ellenére futottam az erdőben, mert későn vettem észre hogy a gyalogbodza egy méteres magasságában millió méh döng.
Az sem volt sok, pár száz méter, de összeadódott a többivel.

sokat akar a szarka...(lunda)
A szappan lúgja mintha érezte volna, hogy még mindig nincs idő összedobni az előkészített anyagokat, így nehezen oldódott. Ne légy hülye, a lúg nem érez semmit, tök élettelen...
Közben Kevin indítása a zongoravizsgára:

- Ez az ünneplő szerintem Szabolcsé, mert kábé a fél lábszáradig ér. Vegyél farmert.
- Oké. (?)
- És az ing is gáz, vegyél egy kockásat.
- Oké. Gyanús nekem ez a gyerek, nem vitázik...
Kevin okézott, nem közölte, hogy neki jó ez a ruha, hagyjam már, nem öltözik át.
Biztos nem akarta hogy ideges legyek, és ne engedjem el zongora után játszani Katiékhoz.
Oda jár minden nap, illetve vagy itt vannak vagy ott.

Kész lett minden, a legvégén a szappan. Muszáj volt, mert lassan lehullik az összes olajfavirág és annyira szeretem az illatát, hogy szappant KELL belőle készíteni. Tettem fel a polcra a kiöntött friss masszát, ahonnan beleesett egy fadobozka. Vállrándítás, majd közöltem a segítségemre siető Kirával (Észrevette, ez sem normális ám!), hogy teljesen mindegy ám egy sokszínű szappannak hogy merre áll a minta, tehát nem történt semmi. A dobozt pedig lemostam.

Az olajfához tartozik még egy régi történet.
Vannak a Bach virágesszenciák. Egyszer rendeltem egy olajfavirágost, mert azt hittem illatos. Nem is néztem mire való, csak rendeltem.
Kiderült nem illatos, szedni kell. Hogy mire jó?
Kimerültség ellen, általános erősítő. Nekem való.
Azóta sem szedem. Így is kell. Minek?

Holnap medvefarm Lívi csoportjával, kész felüdülés lesz.
Szabolcs behozta Kevin nyulát, zsíros kenyeret akar adni neki.
Mert múltkor Kevin adott neki, és megette. Adjunk neki inkább borsólevest, az is finom...
Meg azt mondja:
- Vedd elő a csipeszt, mert két óriási kullancs van benne!
- Hol?
- Itt a lábánál, nézd.
Nézem, nézem, tapogatom:
- Az a melle.
- De fiú!
- Attól még van neki pár mellbimbója. Jó hogy nincs saját csipesze és nem tépte le szegény nyúl mellét.
Van saját csipesze, a saját bicskáján, de egyedül nem akart ilyesmit csinálni. Mert a nyúl karmol.
Ismétlem: szerencsére.

Megint a bejegyzéshez illő címet választottál, gratulálok. Nem igaz hogy nem lehet előre eldönteni miről akarsz írni b+! Erőlködsz itt a poénokkal, de úgysem szólnak hozzá! Magadnak írsz, nem mindegy mi a cím?

6 megjegyzés :

  1. Hát, van itt történés akár mennyi! És én olvasom is mindig, még az esetleges fura cím ellenére is:-)

    VálaszTörlés
  2. Tudom hogy olvastok, csak alig-alig van hozzászólás :)

    VálaszTörlés
  3. Ez a futást részletezd picit. Jól értem, hogy csak a méhek miatt, vagy amúgy tájfutsz is a többi mellett, csak most a méhek nyomtak egy turbót?:)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Szoktam tájfutni, egyedül és Kirával is. De most csak a méhek miatt volt, mert tavaly Kevint betámadták: rossz helyen volt rosszkor. Amúgy ha a fákon gyűjtenek épp, akkor annyira nem gáz, de az egy méter magasságban gyűjtögetők közé elég veszélyes besétálni :D

    VálaszTörlés
  5. mindig olvaslak, mégha nem is azonnal
    Cy.

    VálaszTörlés
  6. Attól még olvaslak! :D Hétvégente összegyűjtve, ezért szorítom minimumra a kommenteket. :D

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...