2013. június 24., hétfő

Nyikorog a diliház

Áh, nem nyikorog itt semmi. Az agyam fogaskerekei esetleg, de mégsem. Mert jól forognak. Akkor mi a baj? Semmi. Minden jó. Sőt és Sőtebb.

Felmentem ma a galajszedő dombra, a magas rétre, a tetőre. Ahonnan nagyon szép a kilátás, és hatalmas dömping van. Rengeteg orbáncfű, akivel tavaly ismerkedtem meg, ősszel, máshol. Gondolkodtam is, milyen messze kell mennem majd érte? No, ez sem lenne baj, de volt már itt tavaly is. Igaz, nem ismertem. Sokszor elmentem mellette, és megállapítottam, tuti hogy "valami". Valami, ami kell majd nekem, de nem tudom mi ez, addig minek szedjem?
Most már ismerem, felismertem, és annyira örültem neki!
Mint annak, hogy megint rengeteg apróbojtorján van, aminek az illata!
Jobb mint bármi, de komolyan.
Már itt illatozik a szobámban felkötve, száradásra várva.
Borzongató, illatos, mézes nyár a szobám.
Vagy bennem van ez?
Azt hiszem mindkettő.
A világ az nekem, amit érzek.

Mi a kaland számomra? Nem szerelmi kaland a kérdés, hanem a kaland általában.
Úgy vélem, minden kaland, amit annak élek meg. Kaland az, ahogy a dolgok velem történnek. Az én kalandjaim. Ahogy ÉN megélem. Kalandtúra ha felmegyek a dombra növényezni, és közben teljesen feltöltődöm pozitív energiákkal. Szerelemmel az életem iránt, szeretettel magam iránt.
Szeretettel a lábamhoz súrlódó pockocska iránt, a fészket őrző rigópár iránt, a lábam előtt tekergő sikló iránt, és minden iránt, ami leírhatatlan, de VAN.

Zenét hallagatok.
Nagyjából minden másodiknál közlöm a világgal:
Ezt is DE SZERETEM!!
Mint pl. ez:
link

Azt hiszem egy szerelem elején ez van:
link

Nem hisszük el, hogy másképp is lehet. De ez van a pár-nélküli időszakban is, egy betegségben is, illetve egészségben is. Sosem hisszük el, hogy a MOST megváltozhat.
De minden kis változásnak esélyt kell adni.
Minden hoz valamit.
Jót?
Rosszat?
Majd utólag kiderül.
Az is hoz, ami nem marad soká.
Sőt, az hoz csak igazán.
Szerintem senki ne börtönözze be magát azzal, hogy nem akar változást.
Mert a jó pillanatokban nem akarunk.
Sokan a rosszakban sem.

Sok vagyok ma.
Kusza és talán érthetetlen.
De ma ezt a bonbont kaptam.
Így Ti is :)

EZ is én vagyok, ez a karakterem. Olvastam, és néhol jókat derültem, mennyire de mennyire igaz.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...