2013. július 10., szerda

Ábrándok

Minden pillanat meghatároz valamit, minden pillanat alakítja a jövőt.
Sosem leszek még egyszer ugyanez mint MOST, sosem lesz semmi sem ugyanilyen.
Ábrándozunk, tervezgetünk, gondolkodunk.
Mind jövőalakító energia.
Energia, melynek forrásai mi vagyunk.
Magunknak köszönhetünk mindent ami most van.
Igen, köszönhetünk, azt is amit rossznak gondolunk.
Mert rossz nincs, esetleg olyan dolog van, ami nem tetszik.
De ha megleled ezekben is azt, amit épp meg kell belőle tanulni, akkor egyszerűen elmúlik, továbbléphetsz.

Kaptam egy kérdést, ábrándozó vagyok-e.
Komolyan elgondolkodtam rajta, és bár tudom: amit tagadunk azt állítjuk, de mégis tagadva kell kezdenem a mondatot:
Nem ábrándozom olyasmiről ami szerintem nem jöhet össze, mert felesleges energiapazarlásnak érzem. Rég volt az, mikor egy-egy sztárról vagy örök napfényről és boldogságról álmodoztam, ez ma már nincs.
Mai, mostani ábrándjaim valós dolgokról szólnak.
Azok is, amikről mások úgy éreznék: hiú ábránd.
Nos, semmi nem az, ami elég JÓ gondolatot kap, az sosem hiú és felesleges.

Most tanulni akarok, fejlődni.
Bizonyos jellemvonásaimtól meg akarok szabadulni.
Mivel TÉNYLEG akarom, így meg is kapom az ehhez szükséges tananyagot, élethelyzet, vagy felbukkan személy képében.
Nevezhetjük ábrándnak ezt is, hisz olyasmit akarok kiirtani magamból, ami alap jellemvonásom, tehát mindig ott volt.
Mára zavaró lett, nem kell, mehet.
Pedig állítólag nehéz ezeket leküzdeni, némelyek szerint lehetetlen.
Én viszont azt veszem észre, minden mostani pillanatom afelé a cél felé visz, ami egy kidolgozottabb és valamelyest tisztább jellemű én lesz.
Tudom milyen jövőt akarok magamnak, milyen partnerrel.
Ehhez kell bizonyos dolgokban változnom, mert a mostani én csak görgetné a múltat, ugyanazokat az élethelyzeteket produkálná ami eddig volt.
Azt hiszem egy kapcsolat végénél mindkét félnek illik átgondolni mit is rontott el, miben kellene változnia, hogy bizonyos kapcsolati hibák többé ne forduljanak elő.
Minden ilyen jellegű változás felülvizsgálatot igényel, ami magunkra irányul.
Minden szál elvarrásával lehet csak továbblépni.

Dél-Amerika: ide egyszer elábrándozom magam :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...