2013. július 3., szerda

Izgalmak


Ma megint futkostam a méhek miatt, illetve szaporáztam kissé a lépteim. Délelőtt elindultunk boltba Kirával, de egy melegtől rosszul lett nénit hazavittünk az utcáról. Elláttuk, majd mentünk a boltba. Én az erdőben, Kira az úton, ki tudja merre megy haza a fia, hogy szóljunk neki: baj van. Abba bele sem gondoltunk, hogy ha már haza megy, akkor tök mindegy szólunk-e, majd otthon látja mi van.
Szóval erdő, és még mindig gyalogbodza. Teli méhekkel, akik szerintem nem veszélyesek, mert épp dolgozva nem a királynőt és a kaptárt kell védeniük, szóval döngicséljenek.
De mégsem szeretem mikor a fejmagasságú növények közt kell átmennem és hallgathatom a melósok hangját. Mert a bogár és rovarfélékkel még ennyi év után is távolságtartó vagyok. Aranyosak, elnézegetem őket, de a közelembe ne jöjjenek.


Szavak, amik naponta többször is elhangzanak. Szinte meg sem halljuk tőlük, mert állandósultak.

Kira kedvence mindenképp a "fákk". Nem dühös fuck ez, hanem mikor elfelejt valamit, vagy sok melót kap.

Kevin azt szereti mondani: "ilyen nincs!", és a "bezzeg" Az "ilyen nincs"-ről mindig az  jut eszembe, mikor Egerszegi megnyerte az első olimpiát, és utána volt ez a zene:

Szabolcs az "azta!!" gyerek, de csak ha valamit nem tehet meg, vagy nem sikerül neki.
Szili minden mondatában benne van a "lego" szó, Lívia pedig folyamatosan magyaráz, és mindig kér valami ehető növényfélét. Tegnap megevett másfél kígyóuborkát, nem tévedés. Ma a másik adag másfelet, plusz egy vagon paradicsom, nyers gyümölcsleves, paprika, barack. És jön, és kér. Nyers céklát is rágcsált, de az annyira nem jött be, hogy még kérjen.
Mostanában Heninek hív, Kira ki is javította, mire mondtam: te is így hívtál ekkora korodban, végül is ez a nevem.

Ki mennyi papírt eszik százon?

Az a kellemesen vékony sütőpapír rágyógyult a pogácsámra. Szedegettem, ami lejött lejött, a többi úgy döntöttem nem érdekel. ha olyan vékony, hogy nem tudom megfogni, akkor elfér bent is. Igazából nem sok az egész, és én sem eszem sokat belőle, de kidobni nem fogom.

Mennem kell hamburgert keverni, pedig semmi kedvem. De kérik, és azt hiszik hogy ma még meg is sütöm, de ez azt hiszem csalódás lesz. Mert nem. Annyi kaja van, hogy totál felesleges.

1 megjegyzés :

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...