2013. július 5., péntek

Vége egy blognak

Az írás a Másképp c. blogomban jelent most meg, de mivel idehoztam, ide is kirakom.

Megszűnik ez a blog. Illetve költözik a Diliházba.
Importáltam oda az összes itteni bejegyzést, és minden "másképp" gondolatomat oda írom ezután.
Pont úgy hozzám tartoznak, mint a többi gondolatom, nem érzem szükségesnek külön vonni. Nem kajás, nem szappanos, csak világot másképp látó. De azt hiszem öt gyerekkel már eleve MÁS vagyok, de szerintem ugyanolyan.
Ugyanaz mint más, ugyanaz mint kevesebbel lennék.
No mindegy, a gondolataim az enyémek.
Ez a Másképp blog anno a másképp-táplálkozási, vízivási és mozgás dolgaim miatt született, kedves-szelíd hangnemben. De az egy akkori hangulat volt, a szokások megvannak még, de nem olyan mértékben hogy fogytam volna tőle.
Legalábbis nem jelentősen.
Kissé átalakultam, de ez is inkább belső dolog, a lélekrezdüléseim mássága alakított engem is mássá. Aki kinéz most belőlem, az lát mást a tükörben. Maga a kép szerintem nagyjából ugyanaz.
Így nincs már jelentősége a Másképp blognak, beolvad egy másik közösségbe.
Egy-két hét és törölni fogom.

Hozzátenném a Diliház olvasóinak, minden bejegyzést újként kaptok meg, ami innen a Másképp-ből lett exportálva.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...