2013. augusztus 21., szerda

ÁKOS!!!!! És persze más dolgok is

Ó, igen!
A tegnapi budai koncert!
Nagyon-nagyon jó volt!!!!!!!!!

És a színpadtól alig pár méterre voltunk, tömeg volt,d e közel sem olyan mint a korábban megszokott lökdösős, nyomorgós koncertek, szóval szuper volt.
A zene?
Eddig is szerettem, most is, és még azok a zenék is nagyon jók áthangszerelve, amik annyira nem jönnek be CD-ről.
Ákos frenetikus színpadmester, tényleg: a végére elfáradtam,d e még néztem volna pár órát.
Aki megnézhette volna de kihagyta, az bánhatja.
Az utóbbi évek legjobb napja, legnagyobb élménye, bármikor mennék újra.
Ráadásul személyes élmény is volt a tegnapi nap, mert pont 9 éve aug. 20.-én ismerkedtünk meg, és kezdtük el azt, ami nemrég lezárult.
Nekem ez a vég-lezárás élmény volt, a végső pont, attól függetlenül, hogy számomra már rég vége.
Azt hiszem pontosítva a kapcsolatnak és az utána következő ön-tanulási időszaknak, "félrenyúlásoknak" méltó vége.

Félrenyúlások?
Igen, próbák,amik ilyen-olyan okoknál fogva nem jöttek be.
Ami akkor rossz kicsit, de utána kiderül: jobb ez így, mindenképp.
Tanulás, keresés, próbaidőszak ez.
Amiben biztos lesznek még kudarcok, csak én nem annak látom ezeket.

Van sok kételyem, vannak fájdalmak, van minden.
De - frázis jön!!- úgy szép ez, ha zajlik.

Amit mindenképp szeretnék átbeszélni itt, magammal, - hozzáteszem: szépen kedves hangsúllyal íródnak a szavaim - az a társadalmi beidegződések baromságai.
Képzeljétek: engem elhagytak.
Más kérdés, hogy ezt a helyzetismerők nem így látják, hisz egy közös megegyezésen alapuló mindenkinek megkönnyebbülést nyújtó döntés született pár hónapja.
De mivel én itt maradtam, az a közmegítélés, hogy itthagytak.
Nos, ha én megyek el, akkor kirúgtak volna, mert az ilyen emberek így gondolkodnak.
Oké, ebben élnek, ebben nevelkedtek, hogy a szart csak néha meg kell keverni, de kiszállni belőle nem szabad.
Azt hiszik, hogy más vágyunk nincs, nekünk egyedül is boldog nőknek, mint hogy az, aki elment visszajöjjön.
Mert a nő csak a pasi mellett nő.
Lószart!!!
Nem a férfitól vagyok nő, mint ahogy nem is a melleimtől.
Mert sok férfi azt gondolja, a farka teszi férfivá.
A véleményem ugyanaz.
Lószart!!!
Ilyenekből születnek a halott, még szexre sem jó kapcsolatok, amiben vak vezet világtalant a szartengeren át.
Egészségükre.

Azt is megtudtam pár napja, hogy nem a földön járok, mert nem tudok hozzávakkantani a mai magyar tévéműsorokhoz, és nem ismerem a muzsika tv sztárjait, amikre nem állok le tombolni, bulizni.
Szóval ez van.
Ilyen vagyok.
Nincs férfi az életemben, szóval nem vagyok nő (?).
Nem a földön élek, mert nem nézek tévét.

De szeretem Ákost, szóval mégis ember vagyok.
Elmegyek egy koncertre, utazom miatta 80 km-t, sétálok még nyolcat, mert megéri.

Tudok nagyokat röhögni a félrenyúlásaimon, a rossz próbálkozásokon, és megkönnyebbülök tőle.
Mert ezt így kell.
A nyafogás senkinek sem segítene.

7 megjegyzés :

  1. Sajnos ide nem jutottunk el, de minden koncerten ott vagyunk, így ezen a turnén is, Pécsen. Irigyellek, biztos nagyobb buli volt!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha tehetném én sem hagynék ki egyet sem, mert imádom :D

      Törlés
  2. Persze nem a pasitól vagyunk nő. De, ha már pasi van mellettünk, velünk akkor azért látszik, hogy milyen pasi mellett van, milyen nő. Én most hogy érthető legyen, nem a külső jegyekre gondolok, hanem az ízig vérig kiteljesedett "nőiségre", "pasiságra", NŐ-re, FÉRFI-re. De nem tudom jól megfogalmazni a gondolataimat. Bocs. Erős vagy te Heni és ezt sokan nem bírják látni sem, nemhogy megérteni! Szerintem. Én szeretem a párkapcsolatomat, 24 éve házasságként, lassan harminc éve párként, 3 gyerekkel. Kiteljesít, felemel, röptet. Találd meg te is ehhez a megfelelő embert, ha van, ne alkudj meg! A sok okost meg ki nem ... le?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sztereotíp az átlag gondolkodás, márpedig a nő mellé férfi kell, mert egyedül fél ember.
      Szerintem fél emberek nincsenek, mert olyan lenne mint a féldisznó az ólban: támasz nélkül eldőlne.
      Persze én is vágyom társra, arra akivel minden stimmel, de nem ölöm meg magam ha várni kell rá, vagy még egy darabig egyedül kell lennem. Mivel eddig is nagyjából egyedül oldottam meg a dolgaink.
      Az ilyenek (szövegelők) meg engem annyira nem izgatnak, max. abból a szempontból érdekel, mint érdekes állat a mikroszkóp alatt :D

      Az írás lényege még talán annyi, hogy a boldogság nem egy másik emberen múlik az életemben, hanem azon, hogy én miként élem meg a történéseim. Nem attól leszek a végboldogság áldott állapotában, ha lesz egy férfi mellettem :)

      Törlés
  3. Annyi mindent tudnék a leírtakhoz írni, de nem teszem. Ez úgy jó és igaz, ahogy leírtad. Nagyon. Ákos 4ever :-)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...