2013. augusztus 6., kedd

Hang

Enni kéne.
Miért is?
Mert most jól esne.
Ó! Szóval ehetnék?
Nem éhség?
Csak unalom?
Akkor minek?
Mert van szád?
Beszélni sem kötelező mindig.
Bár van aki nem így gondolja.
Attól hogy van telefonod, nem telefonálsz mindig.
Nem veszed fel egyszerre az összes ruhád, csak amelyikre szükség van.
A vizet sem folyatod a csapból mindig, pedig lehetne.
Szóval azt tedd, amire szükség van.
Ételre akkor van szükség, ha éhesek vagyunk.
Ez ennyiről szól.
Az étkezés minősége pedig arról, mit engedhetünk meg magunknak, nekünk mit jelent a minőség.
Van akinek mindennél többet ér egy jó paprikás krumpli, van akinek szóba sem jöhetne.
Nem lényeges kérdés.
A sok divat diétában és fogyókúrában eligazodni lehetetlen. Sok egymásnak ellentmondó infó, egyikben ezt nem lehet, a másikban ugyanaz üdvös.
Találd meg a neked valót, szabd személyre.
Magadnak.

Pont mint a tornák.
Az egyik ezért jó, a másik azért.
Találd ki magadnak, alkoss saját szabályokat mások szabályainak megfigyelése után.
Ez az ami nekem működik.
Mások pedig csak szigorúan betartva a dolgokat tudnak működni.
Ez szerintem attól függ, mennyire vagyunk erősek.
A gyengébbnek kell az iránymutatás, aki képes az úton maradni, az mehet a saját szabályai szerint is rajta.
mert úton megyünk mind, csak vannak egyenesebb utak, és vannak kanyargósabbak is.

A stílusról.
Finom, áhítatos, simuló.
Ez nem vagyok.
Úgy írok, ahogy jön.
Olyat olvasok, ami bejön.
Ami az én hangomon szól hozzám.
Van mikor bejön az áhítatos, most az őszinte jön be.
Az érthető, ami egyértelmű.
Még ha fájdalmas is szembenézni dolgokkal, mégis könnyebb utána.

Most ez az én hangom.

2 megjegyzés :

  1. Én szeretek enni. :) Egész egyszerűen szeretek..És eszek is. Viszont kis mennyiségeket.

    VálaszTörlés
  2. Van aminél én sem várok éhségre :) de mostanában ez nagyon ritka.

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...