2013. augusztus 2., péntek

Az életem jó.
Abszolút jól vagyok, a lelkis bejegyzések letisztázott gondolatfolyamok, minden okés velem.
Tisztázásképp, mert ennek az ellenkezője jöhet le az utóbbi bejegyzéstermésből.

Szóval telik a nyár, lassan óvoda, még lassabban iskola, Lívia hisztis napokat váltogat normálisakkal. Járok az erdőbe futni. Mindig összefutok egy fehér macskával, aki gyanakvóan méreget. Biztos nem sok emberrel találkozik. Tegnap is üldögéltem a futás után, mikor érzem: valaki néz. Odafordulok, ott a macska. Öt méteres sugarú körben körbejárt, laposan méregetett, én csak a szemem sarkából figyeltem. Nem tudom ki szelídít kit, majd kiderül.

Most Szabolcs magyaráz mögöttem, téma a Csillagok háborúja, amihez aktívan hozzá is tudok szólni, hisz gyerekkoromban láttam. Egyszer. De azon meglepődött, hogy Han Solo az valójában Indiana Jones.


Képek:
Lívia modellfotó: hajgumi


Pihenő pasik

 Magyarázat:

Kisfiúk a nagy fák alatt

Napos Lívia

Telihold
A világ teteje

És profilfotó változás






Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...