2013. augusztus 24., szombat

NemÁkos mint zenei kategória

Kétféle zene van a gyerekeim szerint: Ákos és Nem Ákos.
Kevin:
- Mehetek Harry Pottert nézni, ha vége az összes beprogramozott Ákos számnak?
- Persze, végtelenítve programoztam be őket, de mindenképp mehetsz.

Most drogosként működöm, akinek Ákos zenéje a drog.
Ha csökken az anyag hatása ( a ZENE), elkezdem dúdolgatni, azaz gondolok rá, és megint KELL.
Jelen pillanatban ez max. fél óra.
Így koncert után még nem bírom abbahagyni.
De ez régen is így volt.
Koncertek után mindig volt pár ilyen hét az adott zenekarral. Bár Ákos már azelőtt is így volt, csak nem ennyire droghatás-szerűen.

Pár napja biciklizem.
Azóta minden nap legalább egyszer körbejárom a falut, azaz letekerek a falu vége tábláig, és a másik úton vissza. Ez olyan 4-5 km. És persze az emelkedőkön még tolom, de ez nem akkora kiesés, pár száz méter.
Közben Ákos üvölt a fülembe, így ez nekem mindenképp valami szabadság érzés.

A kedvencem linkelem, mert nem illeszt be videót a blogger.

Azt mondjuk sikerült megállapítani, hogy már nem bírjuk úgy mint régen.
Egy héten belül a harmadik éjszakázós program, és ma hulla vagyok. Igaz, egész délelőtt konyha műszak játszott, de akkor is.
Reggel fél hétkor még aludtam volna????
Száz éve nem volt ilyen.
Még a bringával kapcsolatban is meginogtam, hogy biztos akarom-e, de legyőztem magam és mentem.


Ilyen a faluvégi puszta, a hegyek, szóval szép.
Menni kéne ma még egyszer...

2 megjegyzés :

  1. Irigylem az Ákost, a koncertet, a biciklizést és a falu végét is :-(
    De persze csak pozitív értelemben :-D

    VálaszTörlés
  2. Értem én :D
    Azt bánom, hogy nem szerettem meg hamarabb. Ákost.

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...