2013. szeptember 4., szerda

A kannibál macska és az én logikám

Nem tudom írtam-e róla, de ha igen,akkor most megint.
Kevin bunkere fölötti padlásra fialt egy macska. Lett a telken 5 kismacska, plusz egy anya, akiket etetünk.
Na de a kicsik megnőttek, már két hónaposak, és mászkálnak.
A kutyák egészen kivetkőznek magukból, egyedül csipit a macska kompatibilis egyedet nem érdekli a felhajtás.
Bár Borisz a labrador is bejöhet a házba ha szabadon van, mert nála is bejön a macska megfélemlítő előadása, és olyankor Borisz az ölembe próbál bújni.
Fél, de nagyon.
Hisz a macska egy roppant veszélyes állat.
Pl. megeszi a kölykeit.
Gondoltam én, ma reggel, mikor a nagymacskát etettem, és nem jöttek elő a kicsik.
Az anyukának fekete valami száradt a szája szélére, mondom megette vagy megölte őket, és véres a pofája.
Mert olyan nincs, hogy reggel mind alszik, hisz etetés van!
Kérdem az anyát: hol vannak a kicsik???
De csak nyávog egy bánatosat, és hátat fordít.
Akkor látom meg a bunkerben a macskaürüléket, jut eszembe: hol az alomtálca?
Majd az, hogy este 9-kor Kevin átköltöztette őket a zárható sufniba, mert a kutyák megint megőrültek, és ez éjjel káros az egészségre.
Így leesett a nagy kő, nem kannibál a félszemű anyamacska.
Csak szeret verekedni, és azért fekete a szája széle, mert megsérült.

Tudom, sok gyerek kezdett sulit, új osztályt, satöbbi.
Nekem is három jár suliba, jövőre négy.
Most van egy nyolcadikos, hatodikos, másodikos.
Így ezzel is van munka, van elfoglaltság, és persze agyi leterheltség is, de túlélem.
Tudjátok mi a jó a sulikezdésben?
Az itthoni csend.
No meg a rend.
Hogy reggel 10-kor nem hányadék a szoba és az udvar.

Számolgattam ki lesz majd Lívia ofője.
Kérdem Kirát, ki most a hatodikosoké?
Megmondja.
Az sem esik le, hogy ez nem így van, hisz nem a felsős ofők lesznek az elsősöké, de az sem esett le, hogy Kevin hatodikos és az övéről beszéltünk.
Aki más mint tavaly, de ezt másnap tudtam meg.
Illetve akkor esett le, hogy jééé! ezt hallottam már, csak nem rögzítettem.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...