2013. szeptember 9., hétfő

Rock forever

Neveljük az ifjúságot.
Mégpedig oly módon, hogy fertőződnek a nálam mindig kapható jó zene által.
Egyik reggel Iron Maiden klipet nézek, megmutatom nekik Eddie-t a szörnyet, és hopp! meg is tetszett nekik. Azóta kértek Eddie-s színezőt, Szabolcs Iron Maiden pólót, és persze a zene is jó.

Szili egyik nap kérdezte egy Skid Row számra:
- Mi ennek a címe?
- 18 and life.
- Furcsa cím, de tetszik.



Kira zenéket állít össze a gépen mosogatáshoz, akármihez, mindig van benne Metallica, Helloween, stb. Pedig elég akaratos, szóval ha nem akarná nem hallgatná.

Kevin pedig Ákost dudorászik.
- Ó, hát máris?
- Mit máris?
- Megkedvelted.
- Nem, csak éneklem.
- Így kezdődik :)

Egy nemzedéket nevelünk, szóval nem mindegy hogy Iron Maiden vagy One direction lesz az indító zenéjük :)))

Anyámat megkérdeztem a szünidő végén:
- Egész nap rock zene üvöltve, vagy a kölykök visítása?
- Zeneeee!!!
- Oké, de akkor ne halljam reggel mikor bekapcsolom, hogy:" Na, kezdődik"

1 megjegyzés :

  1. Valamikor a menőség elleni reakcióként nekem is ilyen vas zenéket illett hallgatni, hogy a lúzer menőknél menő legyek. Összeszorított szemöldökkel hallgattam őket. Azt hittem ez az a változás amit a rock, a metál hoz.
    Aztán lassan rájöttem, hogy nem a vaszene az ami nekem kell, a rockból a maximum a Dinamit, Edda s ezek. De mostanság egyenlő arányban kellenek nekem a James Last feldolgozások, Enigma s a Michel Jarre s effélék.
    Figyelem a fiamat. Próbálkoztam a rock zenével. Nem jön be neki. Kapott egy gitárcédét a gyűjteményben, azt mikor tanul orrvérzéseig hallgatja. Na nem ilyen elmélyülős gitárzene, hanem egy elég pörgetős feldolgozás. Amit szeret benne szerintem, hogy a gitár jól szól...Mert más feldolgozást nem szeret....Ezen a nyomon kell szimatolnom tovább.

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...