2013. november 7., csütörtök

Bréking nyúz

Annyi mindenről akarnék írogatni, annyi kis gondolatfoszlány elvész menet közben, de ez van. Próbáltam jegyzetet készíteni a telefonon, de eszembe sem jut. Úgy vagyok vele, hogy egy ilyen tuti jó gondolat eszembe fog jutni egy hét múlva is. Majd két óra múlva nyugisan ülök a kályha előtt, gyújtogatom a szar gyufákat, mert már annyira biztonsági, hogy meggyújthatatlan, és gondolkodom mi is volt az??? Mit akartam leírni? Alzheimer a jó barátom? Vagy inkább kavinton?

Pedig olyan nagyon full vagyok, annyira jól érzem magam, olyan nyugisan és boldogan! Olyan jó kis agymenéseim vannak, de sosem tudjátok meg őket, mert elfelejtem :)

De megírom, hogy Szabolcs, aki ezeket mondta nem rég: Ákos minek született meg? Kit érdekel? Fúúúúj!!!
azt mondta valamelyik nap, hogy rég hallottam Ákost, anya hallgatnod kéne. És elkezdett mondani egy dalszöveg részletet...
Mert ez:

hasonlít szerinte erre, amit szeret:

 És tényleg. Mindkettő visszaemlékezés az ifjúságra, szóval hasonló. Kis 8 éves Szabolcs, visszaemlékezik :D

Nagy bejegyzés volt, megyek is a dolgomra. Akkor jönnek a jó gondolatok, hátha nem felejtem el délutánig...










2 megjegyzés :

  1. Nem csak téged esz a penész emiatt, engem is. Mindig ki is gondolom a lángész témát, hozzá a tuti jó gondolatokat, s mikor leülök teljesen másak jönnek a fejembe. Lehet, hogy ezek a gyufák is hibásak benne, úgylátszik a gyufagyártók összebeszéltek, mert ha hajnalban is kelek, ha valami jó gondolat nem hagy aludni, s főznék egy ártatlan kávét, a gyufagyújtás valódi favágással ér fel, míg végül nagy robbajjal lángra kap s látom az alvók megfordulnak a paplan alatt a robbanásra. Mire kifehéredik a képernyő, elszáll minden gondolatom...

    VálaszTörlés
  2. A legjobbak az elalvás előtti gondolatok, mert akkor TÉNYLEG jók az ötletek, de álmosan ideülni??
    A gyufát odaadtam a suliba matekórára, pont kellett, többet olyat nem veszek. Mert van ám ami jó, de a Coop-os az szemét :D

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...