2013. november 4., hétfő

Macskák és angol pasik

Először csak néztem, mit akar az angol nyelven levelet író pasi, aki a facen bukkant fel. Nem ismerem, máshová teszi a levelet, hetek múlva vettem észre. Válaszoltam, kérdeztem, de nem lettem okosabb. Marha gyanús volt. Főleg hogy jött a következő.
"Szép a profilod, szép vagy, meg akarlak ismerni, írj, levelezzünk, munkám ez és ez." stb. Mindezek olyan férfiaktól, akiknek semmi face múltjuk nincs, pár hete-hónapja regisztráltak, van 1-2 fotójuk, pár ismerős, és ennyi. Volt akinek csak nő ismerőse volt, 120 db. Nem nagyon írtam ezeknek, időnként megkérdeztem mégis mi a f*t akarnak, Amerikából, Angliából?? Hogy találnak meg?
Írta az egyik, hogy ismerősét kereste, és úgy jött fel a profilom.
A másik írta arra a szövegemre, hogy marha gyanús a pár hetes, üres profilja, hogy a munkája miatt nincs ideje facebookozni.
Komolyan gondolkodtam ezen, miért és hogyan, minek?
El akarnak rabolni, külföldre vinni táncosnőnek? Nem vagyok hozzá elég... hogy is mondjam... szép (vékony, mert szép az azért vagyok). Meg akar semmisíteni a szíjájé? Nem vagyok elég fontos. Max. itthon.

És rájöttem, hogy ezek a külföldi szingli (?) pasik társkeresőnek használják a facebookot.
A keresőbe beüt pár betűt, előjönnek profilok, és válogatnak.
Regisztrál mint egy sima társkeresőre, ahol fizetni kell ha üzengetni akar az ember (no ilyenre Heni-országban sem regelünk, a pénz jobban jön egy állatmenhelynek vagy könyvesboltnak...), így duplán megéri.
Mert olyanoknak is írnak, akiknek eszébe sem jut a társkeresés netes formája, de ha már...


Szóval csak azért írtam meg, mert a jelenség érdekes. De nekem még mindig eszemben sincs 2-3000 km távolságból párt keresni. Hisz még párszáz km is leküzdhetetlennek tűnik, de sokaknak 100 is.


Viszont a 45 még messze van, de néha a sok macskára nézve így érzem magam:
Kandúrok, akiknek a szükségleteiről lehet gondoskodni, néha meglebbentenek egy egeret, de a vakolatot nem rakják rendbe a házon...




9 megjegyzés :

  1. A műhelyembe de jól jönne egy pár macska...mert a ragasztó bevárja az éppen arra járó egeret, de jobb lenne, ha a macska keresné fel az egeret. Mindenki jobban járna. Csak van itt egy hülye kóbor kutya a nyitott udvaron és egy kilométeres körzetben nem tűr el macskát. Senkinek nem kell egy degenerált kutya, aki nem a Holdra vonyít, hanem a mentők szirénáira kontráz...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt is tudnak a macskák a falra kúszva haladni, de itt kikötött kutyák vannak :)

      Törlés
  2. Ez a macskás.... ez nagyon jó :D
    Még mindig vinnyogok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mikor bemegyek anyámhoz, és ott lógnak körülötte a kismacskák, akkor szoktam macskás vénasszonynak hívni. Persze poénból.. még csak 59 éves :)

      Törlés
  3. Nekem "George Mark" írt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, heti 2-3 akad, de márnem válaszolok, nem kérdezgetek, mert tényleg nem érdekelnek :)

      Törlés
  4. Öööö, mert te elég hamar leráztad őket. Sajnos ezek a népek pénzt csalnak ki olyanokból, akik bedőlnek nekik. Egy ismerősöm anyukáját az utolsó pillanatban mentette meg attól a lánya, hogy sok pénzt átutaljon eg ykülföldi bankszámlára Ryannak, aki katona, hogy el tudjon jönni hozzá... Mert bedőlt. Szóval csak óvatosan.

    VálaszTörlés
  5. Érdekes. Akkor ez lehet az egész kulcsa. Mindenképp érdekes volt, hogy ha társkeresőnek is használják, akkor miért pont innen a Balkánról kell nekik csaj? Nekem is volt katona, volt olajmérnök, meg mindenféle figura.
    Lehet státuszt kéne váltanom a facen :)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...