2013. november 26., kedd

Skarsgard nem ír...

Írtam már korábban a face-n üzenő angol anyanyelvű fickóktól, akik rendre meg akarnak ismerkedni velem. Komolyan, napi szinten van egy. Elkezdtem összeírni amit tudok. Persze ráguglizva a nevekre, amiken jelentkeznek.

Chris Hayward agrármérnöknek vallja magát. A gugli mit mond, több ilyen nevű is van:
-tv producer
-író-halott
-asztrofizikus
-pap

Davide John
túl gyakori, de ebből is van minden

Whyte Craig, Ő egy Harvardi professzor. A gugli ilyet nem talál, de van:
-sportmenedzser
-skót üzletember
-focicsapat tulajdonos

Alex Kelvin hajózási cégnél dolgozik (ebből is jó sok akad), de ő sehol a google-ban. Viszont van Alexander Skarsgard mint Calvin Klein arc, de ennyi. Ő pl. írhatna. Válaszolnék.

Ricardo Jett tengerészgyalogos (katonaféle is akad szép számmal, de sehol semmi, csak a fake face profil.

Miért mondom hogy fake (ál)? Mert 1-2-7 akárhány hónapja regisztráltak, bejegyzés semmi, face élet semmi, pár fotó, pár adatmódosítás. Semmi ismerős, vagy pár csaj, hülye névvel. Ha van kép, ahhoz nem szólt senki, lehet akár gugliban talált fotó is.
Még ha nem is pénzkicsaló mind, de akkor skalpvadász? Ahhoz kissé messze van hogy odaszaladjon az ember egy kóbor numerára, vagy ő jöjjön ide.

De ez legalább próbált magyarul írni. Gugli fordító is jó barát, bár maradt volna meg az angolnál, azt érteném.
Íme:
Hello szép, hogy van csinálás ma remélem finom. Én csak a legel átmenő a profilod, és láttam a képet. Egy nagyon szép hölgy, és nem maradhat ki a fal nem küld neked egy üzenetet, hogyan érzi magát, és milyen szép megjelenés. A nevem Ricardo, én vagyok a tech Hoppá az amerikai haditengerészet, imádni fogják, többet tudni, ha nem mind.love, hogy hallani rólad.
Mike Dale aki elektromérnök (még ez is menő szakma, biztos lenyomozhatatlan, és jól hangzik)
Én találtam ezen a néven például:
politikust, színészt,

Szóval maradnak a levelek, a nem válaszolások, és lassan törlik őket. Mert amire nem válaszolok, azokat 1-2 hét után sértőnek bélyegezve törlik. Egynek írtam, kértem friss képet, mondom most ugrik a majom a vízbe, de ugyanarról az arcról küldött.

Egyébként arcra a legváltozatosabbak, tényleg próbálja valaki eltalálni az ízlésem, de a gyanakvásom nem múlik és kész :)

Az a fránya Skarsgard. Az nem képes írni nekem. Pedig svédül is megtanulnék...

8 megjegyzés :

  1. Ha mégis összejön, bemutatsz neki? És majd járunk együtt svédre. Már nyelvtanfolyamra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt megígérhetem. Amint összejön, körbehordom az országban, és mindenkinek bemutatom :))

      Törlés
  2. Azért rendes, hogy nem egy motorbiciklit tett fel képnek magáról...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Képzeld el: kérek egy friss képet, és jön egy chopper fotó. Vagy whopper. Ki minek látja magát :)

      Törlés
  3. ilyeneket én is kapok állandóan :) viccesek :)
    A svéd pasira viszont stopiznék ha nem gond :D ...Svédország a liblingem :)

    VálaszTörlés
  4. stopizhatom a svéd pasit ?? :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze. Tied lehet :) De egyszer hadd találkozzak vele én is :)

      Törlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...