2013. december 5., csütörtök

Animal

Kösz, több állat nem kell.
Mert ami lelóg, az a macskának játék, ami OTT van, az a kutyának vizelde.
Értsd: a macskák a szobai szárítóról szedik a ruhákat, minden leejtett szösz játék nekik. Ma az egyik megtapasztalta, hogy az ablak kemény, mert odakint már falatoznak a madarak a párkányon, amit úgy lesnek, mintha angyalok repkednének.
A farakást pedig próbáltam mind elhordani, de maradt. hagytam holnapra is egy kicsit. Igyekeztem a kutya útjába esőket eltávolítani, de megoldja hogy oldalba vizelje. Hiába, a december a varázslatok ideje. A kutyapisi tud teleportálni is, a kutya tud derékszögben is vizelni.

Szabolcs megérkezik a suliból, és bejelenti:
- Anya! Plakátot kell nyomtatni!!
- ?
- Itt egy  eltévedt kutya, itt volt nálunk.
- ??
- Jöttünk haza, és jött velünk.
- De ez a kutya x szomszédé!
- Tudom, de jött velünk.
- Hiba volt beengedni a kapun!!
- De olyan aranyos!
Persze, kb. 8 hónapos beagle, ugrál, csóvál, édes tényleg. De van 3 kutya, a rengeteg macska, akik szinte falkákban követik anyámat és nem engem (!), a madarak a kalitkában, a millió madár az erdőben aki idejár magért, és ennyi elég is. Havas időkben répát is rakunk ki az őzeknek, Lívia most tett félre egy almát a jövendő pónijának (?), de meggyőztem, hogy Húsvétkor ültetünk inkább almafát a majdani (sohanapján!!) póninak.
Szóval van elég állat, de hozok még egyet, klipformában:
És hivatalos a hír, nem lesz 2014-ben Metallica koncert Magyarországon!! Kivisz valaki Bécsbe júliusban?
Hmm? Senki? De én nem tudok ottaniul!!


4 megjegyzés :

  1. Hűűű, nálunk negyedennyi állat sincs, de már a meglévőket is soknak találom :D :D Főképp mikor a 3 hónapos kutya kukát borogat, (és tartalmát szétkeni az udvaron) módszeresen szétszedi a kerítést, stb..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért kell még egy, hogy ne unatkozzon, és ne a kukát borogassa, hanem egymást borogassák :D

      Törlés
  2. Nemrégiben szaporodtunk. Bár, ahogy vesszük...én, aki 20 évig kibírtam anélkül, hogy állat lenne a házban, beengedtem először egy macskát, mert elegem lett az egerekből, és az egérfogók, a ragacs, a méreg, semmi nem használt. Azt olvastam, hogy már a macska szagát is utálják az egerek. :) Egy nem tűnt elegendőnek, kaptam még mellé négyet. Gyönyörűek, jófejek - 5 hónaposak, tehát már nem szedik szét a házat. Egerek megszűntek, remélem végleg, de én is nehezen viselem a macskák szagát, úgyhogy ma kitelepítettem őket az udvarra (egy hete jöttek, eddig csak bent voltak, nem akartam, hogy elkószáljanak, előbb szokjanak hozzánk). A gyerekek nagyon élvezik, hogy bent vannak az állatok. Eddig törpehörink volt, sajna egy hete elpusztult - egy tengerimalacunk van még, de az olyan nyugis, hogy alig veszem észre, hogy van - kivéve, ha éhes. :)
    Ja és a fő hír: 9 kiskutya...:( Tulajdonképpen aranyosak, de már az anyukájuk se azén kutyám (ex exe itthagyta - no comment, de két általa beszerzett kutyából csak egyet vitt el - azt most hagyjuk, hogy a cuccai is itt vannak még - lassan egy éve nincsenek együtt - kicsit érzékeny pontom ez a sztori, de jó is van benne: nem nekem van agynélküli, pióca exem :) )

    Szóval kicsit mi is állattúltengünk, de a gyereknek idáig eszébe sem jutott, hogy hazahozzanak még, de mióta elkezdődött (tulajdonképp a törpehörikkel 1 éve), azóta viszont úgy tűnik burjánzik...:)

    Majdnem lett egy törpedisznónk is - a házban, nagyon aranyos volt. :)

    Nem tudtam magamról, hogy e téren is fekete-fehér vagyok - vagy egyáltalán nincs, vagy nincs megállás. :) (egy kutya azért mindig volt - de az előbb említett ex ex miatt el kellett mennie)

    Bocs, hogy ilyen hosszú lett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy macseknál még akadt egér, de megfogta amit ért. És azért jelentősen kevesebb lett, eltűnt az egérszag. A mostani kicsik közül is fogott már az egyik, és ez meg is ette :) A nagy nem.

      Törlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...