2013. december 19., csütörtök

Előkészületek (?)

Semmi nem történt még, ami a karácsonyi hangulatot készítené elő. Ugyan a gyerekek már fát akarnak díszíteni hétvégén, de azt hiszem elrakom hétfőre. Vagy keddre, 24.-re, mint a normális családok teszik. Talán ma előkészítem a diót és a mákot a bejgli töltelékhez, elkészítem a mézeskalács tésztáját, majd hétvégén megcsináljuk együtt.
Bár a sütőm még mindig izgalmasan süt, de az aprósütivel könnyedén elbánik.
Ha nem figyelek, szétégeti.

Mínusz egy macska.
Noémi kért egyet karácsonyra a leányának, a név alatti linken a blog, a kecskefarm, ahová kerülni fog az egyik vörös macsek. Most a keresztanyámnál üdül szombatig, amikor is tovább viszik majd. A tegnapi délutánt és estét átnyafogta, hiányolta a tesóit, de remélem ma már jobban lesz.
Ő, a keresztanyám is ígérte: elvisz egyet, csak egyszerre kettőt nem akart. Az már jó, már "csak" 3 kicsi lesz, meg anyu kandúrja, meg a kicsik anyja. Aki időnként még mindig megjelenik ételért.

Egyébként az ajándék bontogatós részt már szívesen előrehoznám, és akkor nem kéne azt hallgatnom Szilitől, milyen ezerféle Legot szeretne. Tényleg, más témája nincs. Mondjuk annyira nem fárasztó hallgatni, hisz csak okosan bólogatok a milliós nagyságrendű kívánság listára. Mert ő a világ összes Legoját akarja, de "csak" hatféle kis járművet kap, mindhez külön ember, és egy nagy rakétakilövő állomást. Szóval azért sokat kreatívkodhat rajta. Bontogatás után szerintem a téli szünet további részében a hátát fogom csak látni, ahogy gubbaszt a kockái fölött :)

Anyu a horgolás-kötéseivel, Kevin a gyertyáival aranyvasárnapi vásárba megy, szóval Anyu köt mint a beton. Én meg, most jut eszembe, mára-holnapra ígértem a gyertya öntést...
Akkor nincs mese, meg kell csinálni.
Mikor veszek levegőt?
Egy mélyet mindig este a kádban.
Az a nap vége, akkor mindig megkönnyebbülök: ezt a napot is megoldottam, minden a helyén.
De azt hiszem ennyi feladat mellett nincs igazi pihenés nappal.
Múltkor nem volt áram pár órát, olyan, amit nem írtak ki előre az utcában, hogy felkészüljünk.
Ott álltam, porszívózás előtt, hogy akkor most mit is csináljak? Majdnem minden feladatomhoz áram kellett, egy szappanfőzést kivéve, mondom megcsinálom azt. A netes részét megoldom a telefonról, de eszembe jutott: ahhoz egy alkatrészt este hoz a futár.
Akkor az sem.
Akkor mi legyen?
Olvasok.
Nappal!!
De két oldal után eszembe jut: a porszívó utánra tervezett favágást épp megcsinálhatom, telehordhatom a házat tüzelővel. Így akkor is elfoglaltam magam.

Nem sajnáltatás, csak tényközlés: mindig van munka, csak néha nemet mondok magamnak, és munka helyett pl. filmet nézek. De egy filmet egyben rég néztem már meg. Majd tavasszal elmegyek moziba, ha játsszák még a Metallica movie-t, akkor megnézem. Onnan nem fogok kirohangálni :)


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...