2013. december 20., péntek

Heni vagy Zombi??

Szabolcs keresztrejtvényt fejt. Még gyakorlatlan, mindent kérdez. Kiszámolja a megfejtést, hány betű, kérdezi tőlem, mi az. Persze a fene sem tudja, majd kijön valami, mondom neki.
- A kicsiket fejtsd meg.
- Oké. Akkor ritka női név?
- Szabolcs, mondtam fáradt és beteg vagyok, most nem fog az agyam. Írj be valamit, majd meglátod jó-e.
- Öt betű. Akkor "Zombi". Az kijön.
Én ott kiköptem a teám, sírtam a röhögéstől, mert ő komolyan mondta.
És akkor kijött egy betű keresztbe, mondja:
- A ritka női név második betűje "r".
- Akkor "Pripjaty"- mondom, és fuldoklom a röhögéstől.
- De az nem öt betű!
- Nem is női név, de ritka!

Azt hittem a zombi csak azért volt ennyire poén, mert tényleg nagyon fáradt és gyenge voltam. De hajnalban, sokkal jobban érezve magam is úgy ébredtem, hogy eszembe jutott a zombi mint ritka női név, és röhögve ébredtem.
Lehet át kéne nevezni magam.
Kiskoromban utáltam a nevem, mert senkit nem hívtak Heninek, az öcsém Feninek hívott, utáltam. Eszter vagy Kati akartam lenni, Heni semmiképp.
Igaz, később, én is akkor még ritka neveket adtam a két elsőszülöttemnek, de közben eltelt 20 év.
Azóta meg 15...
Úristen! 25 évesen szültem...
De marha rég volt!
15 éve, 24, azaz majdnem 25 évesen, utolsó idős terhes voltam Kirával, dec. 31.-re kiírva. De ez nem egy születés-bejegyzés, hagyjuk :)
biztos igaz...
 Pont arról beszéltünk a keresztanyámmal, hogy a nők 30 körül vannak a fizikai és agyi érésnek azon a fokán, mikor totál alkalmasak anyának. De még csak a karrier közepén, elején tartva nem szülnek, várnak, mert ráérnek. És tényleg ráérnek, mert van még jó pár év, míg fiatalok vagyunk, lélekben, akárhogy, de valljuk be: negyven felé már kezdődik a bomlás, már fárad a test, már megjelennek az első problémák. Aminek nem feltétlen kell így lenni, rendszeres sporttal és életmód normalizálással kitolható, de nem ritka.

Ez igazából komolytalan, poén bejegyzésnek indult, ezért azzal zárom. Ugye lezajlott a válás, nemsoká elintézem hogy hivatalosan is visszakapjam a lánynevem (nem olcsó mulatság!!), és tegnap arra gondoltam, hogy nem csak a családnevem szerzem meg újra, hanem átneveztetem magam Zombira.
- Paroda Zombi vagyok, jó napot kívánok. Hívjon csak Zozinak.
De lehet hogy "Pripjaty" leszek. Kábé annyira rossz hangzású és negatív mint a "Zombi".
Áááá, maradok Heni, már nem utálom ezt a nevet...
De ritka női név: Zombi. Ne feledje aki rejtvényt fejt!!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...