2014. január 3., péntek

2. fázisú fa és unalmas alkatrészek

A kategorizálás az nagyon megy.
Kevinnek faaprításnál megtanítottam az 1-4.fázis faméreteit, az én olvasatomban. A vékony, 1. fázis-gyújtós, a következő az kicsit vastagabb, a vízmelegítős-főzős fa, és az éjszakai nagy óriások.
Egyszer majd megjegyzi, mekkora fát kell vágni, ha 2. fázis fát kérek 2 ládával :)

----------------------------------------------------------------------------

Szili is kategorizál, csak ő legót. Jön, mutatja az építményt, és közli:
- Ez egy szuper járgány, pedig csupa unalmas alkatrészből van.
Megállt a számban a falat.
- Milyenek a nem unalmas alkatrészek?
- Izgalmasak, mint ez a sárkánykarom.

----------------------------------------------------------

Szabolcs kérdi Szilitől:
- Miért nem építed meg a rakétakilövőt? (amit karácsonyra  kapott legót, még nem rakta össze, hanem minden mást épít az izgalmas alkatrészeiből)
- Mert így is boldog vagyok.

-----------------------------------------------

Líviát foglalkoztatja a reinkarnáció.
- Majd ha meghalok, akkor újra baba leszek.
- Igen, előbb-utóbb valóban.
Máskor:
- Meg akarok halni.
- ??? De miért? Mi baj van?
- Semmi, csak jó lenne babának lenni.
- Oké, akkor tisztázzuk. Nem biztos hogy megint ember leszel (bár szerintem ez nem kérdéses, de kell valami amitől leáll ezzel), lehet hogy darázs. Plusz ha mégis emberbaba lennél, akkor sem biztos hogy ebben a családban születsz újra. Ráadásul még dolgod van mint Lívia baba és Lívia nagylány, szóval ráérsz meghalni. Oké?
- Értem. Oké.
Megint máskor:
- Anya, mikor halsz meg?
- Édes vagy, de nem tudom. Úgy gondolom van még pár évem. Miért?
- Mert ha újra baba leszel, én akarok lenni az anyukád.
- :))))

------------------------------------

Profi számítógép takarító vagyok.
Sűrített levegő spray nélkül elég nehézkes a pucolás belül, pedig pár havonta célszerű. Nekünk 5 éve nem volt rendesen kipucolva, mert mindig csak kinyitottam, kiporszívóztam, fejemet ingatva néztem a port ami a ventillátoroknál maradt, és visszazártam.
Mostanra nagyon elviselhetetlen lett a hangja nagy CPU használat esetén, értsd: már a Honfoglaló játék is sok volt neki, de néha a sima zenelejátszó is.
Előkaptam a porszívót, szétszedtem a gépet és porszívózgattam. Közben gondolkodtam, mivel lehetne megoldani a sűrített levegő hiányát, mert így megint csak hallottnak a csók.
Ó, hát ott van a konyhában az a valami, ami elvileg lefolyók dugulását hivatott megoldani, levegő bepumpálással.
Arra nem jó.
Elindultam, hogy behozom, megpróbálkozom vele, hátha nem kell teljesen leírni, mint használhatatlan szarságot.
A konyha felé van az előszoba, ahol pedig még jobb eszközt találtam.
Igazi szabályozható befúvású, irányítható lágy csövű szerkezetet: a medence lábpumpáját.
1 lábas-3 kezes hadművelet:
Kira fogja a porszívót a gépnél, én a pumpa fúvókáját és az elemlámpát (gyönyörű volt látni az elemlámpa fényében, ahogy a por bemegy a porszívóba, mint a Szellemirtókban a lények), Szabolcs pumpál a lábával.
A gép 5 éve nem volt ilyen szuper-pormentes (akkor volt szerelőnél), és még fogkefét sem küldtem végig a videókártyán, mint ahogy szoktam :)))
A ventillátor hangja?
Álom-halk.

-----------------

Más ilyen jellegű sikerrel is szolgálhatok, mert végre sikerült beállítani a face-like boxokat a blogjaimnál. Mert az oldal rég megvan, ahol beállíthatom, csak a kódot beírva nem működött. Illetve az egyiknél igen, de a többinél nem. Néha megpróbáltam, de nem akart működni.
Már mindent kipróbáltam.
A működő blogból kimásolva a kódot átírtam a másik blog adatait, megváltoztattam ugyanolyanra a sablont, mert ki tudja a bloggernél. Vannak más anomáliák is.
Nos, egyet nem csináltam próbaképp: nem néztem meg a részletes leírást.
Mert egy már sikerült, akkor tudom.
Túúdom, túúúdom...
Nem tudom.
Bár tök logikátlan, de ez van.
Ugyanis nem mint plugin (beépülő alkalmazás) HTML kódot kell kimásolni, ami alap, hanem iframe (keret) kódot.
Voilá: száz  éve sikertelen szarakodás után ez is megvan.
Tehát kedves Sztrapacska (és mindenki)! Ha olvasol, elárulom, azért vagyok olyan profi a gépes dolgokban, mert nincs aki segítsen, hanem nekem kell rájönni mindenre, és így tanulok :))

---------

Ez a film: http://www.youtube.com/watch?v=eUVutWMN6lg
 És itt is:

Ez a teljes film.
Azért másoltam és osztottam meg itt, mert a minap láttam másodszor, és rengeteg jó gondolat született belőle. Tudom hogy ha előre leírom mi lesz a következő bejegyzésben, az sosem valósul meg, de ez most más (Óóóóó!!! Mekkora sablon!! Ez most más :D ).
De tényleg.
Ez egy rohadt jó film, és nem azért mert néhol vicces, hanem azért, mert nagyon nagy gondolatokat indít el. Nagyon más megvilágításba helyezi az unalmas, fásult, rutin életet, és azt, hogy miként lehet kilépni belőle.
Ki fogom a következő bejegyzésekben beszélni, fixen megígérem :))

---

Ezért még most írom meg ezt:
December elején rendeltem 5 db headsetet. Mert 4 olyan ember van, akinek kell, és egy pluszba. hisz jó áron volt, és fuvardíjat sem számoltak. Ki is fizettem. Majd lassan ráébredtem, nem jön. Akkor láttam, 20 nap a szállítási határidő. Oké, ezt megszívtam, de talán karácsonyig ideér. Hisz mailben leírták, hogy dec.16-21.-ig, vagy 23.-án szállítja a futár.
Természetesen nem ért ide.
De dec. 31.-én egy futár az egyik gyerek kezébe nyomott egy borítékot, aláírni semmit nem kellett, én meg néztem mint apáca a szexshopban, ugyanis csak egy volt benne.
Hívom a futárt, kérdem mi az ábra? Semmi, ők kész csomagot kapnak, nem nézik mi van benne. Oké, ez igaz, nem őket kell hívni. Kérdem, tud-e olyan telefonszámot a jól hangzó nevű: Úgyismegveszel céghez, ahol fel is veszik a telcsit??
Nem, nem tud.
Így hát levelet írtam, amire talán válaszolnak, talán nem.


Kedves Tisztelt Cég!!
Megrendeltem 5 azaz ÖT!!!!! darab fülhallgatót Önöktől. Íme a visszaigazolásuk:


*************

Ma, december 31.-én kaptam meg, miután megígérték mailben, hogy 23.-ig kiszállítják. Sebaj, hisz karácsonyra kellett volna a gyerekeimnek (is), de majd megkapják utólag. Viszont a fene vigye el, csak egy darab volt a csomagban!!!
Holott a csomagoláson kívül, a matricán az szerepel, hogy 5x.
Ami nézetem szerint 5 darabot jelent.
Remélem csak bokros teendőik miatt történhetett ez a kínos tévedés, és mihamarabb pótolják a 4 darab fülhallgatómat, vagy visszautalják a *** forintot a bankszámlámra.
A békesség és a hatéves válaszolási-várakozási idő miatt meg is adom: ********


Kedves, törődő gondoskodásukat köszönöm:

P. Henrietta


Persze ott a fogyasztóvédelem, már azzal is megfenyegettem őket, de nem sok esélyt látok. Így aztán mikor az egy darab fülhallgatót látva Kevin megkérdezte mennyibe került, azt mondtam:
- Nem tudom, majd kiderül.
De hozzáteszem, "univerzális fülhallgató mikrofonnal" a neve, és a fülhallgató megvan, az univerzális jackdugó megvan, de a mikrofon nem mikrofon, csak egy valami a zsinóron, nincs funkciója.

2 megjegyzés :

  1. Na, így még nem jártam, de akkor ennél a cégnél semmit sem veszek...
    Szorítok, hogy legalább a pénzt visszakapd.


    BÚÉK!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Neked is megkésve :)
      Úgy néz ki, megjön a lemaradt adag, jövő héten. De soha többé :)

      Törlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...