2014. január 6., hétfő

Groundhog day

Ami nekem a filmből többek közt nagyon tetszett, annak ábrázolása, hogy ha túl tökéletes minden, akkor nem jó. Azaz a pasi, akinek minden nap ugyanaz a nap indul, ugyanazokkal a történésekkel, próbálja felszedni a nőt, úgy, hogy kitanulja azt. Mindent úgy csinál, ahogy a nőnek tetszik, előre mondja amit az fog mondani, ő akar a tökéletes férfinak látszani.
De annak ellenére hogy a nő nem tudja mi zajlik, valami gyanús lesz neki, és nem adja meg magát. Sőt.

Mert más módon nem tudom most beilleszteni, link itt.

Ezen gondolkodtam.
Mikor minden teljesen olyan, mint amit én elképzelek, az talán mégsem az igazi. Ebbe belefutottam az elmúlt hónapokban, hisz kivétel nélkül megkaptam minden olyan tulajdonságot a férfiakban akikkel randiztam (2db), amire vágytam. De az, ami olyan jónak tűnt elképzelve, manifesztálódva már nem volt annyira jó.

Tehát én már nem fogok konkrét elképzelésekkel belevágni semmi ilyesmibe, mert nem vezet sehová.
Bár ma, mikor a munkaügyi központban olvasgattam a hirdetőképernyőn a hirdetéseket, elkezdtem fogalmazni (marha unalmas volt, órák óta ott voltunk, bár többször otthagytam, hisz csak kísérő voltam, de mégis, már nagyon pihent agyúvá tett):

Férfit keresek hosszú távra az alábbi feltételekkel:
- 40 körüli életkor (plusz mínusz PÁR év)
- szimpatikus jellem (ilyen kritérium is volt az egyik álláshirdetésben)
- 175 cm feletti magasság (mondjon bárki amit akar,  azért legyen legalább olyan magas mint én)
- anatómiai ismeretek (...)
- jó fizikai adottságok (néha kiveheti a kezemből a fejszét)
- nagy tűrőképesség (5 gyerek, meg a sok állatféle... kell az)
- széles látókör, széleskörű ismeretek (alap)
- türelem (igen, fontos ez is)
- határozottság (no és ez sem utolsó)
- kitartás
- jó kinézet, tetszetős külső (valljuk be, okés az egy fokkal szebb az ördögnél, de vannak határok)
- higiéniai igényesség

és a többi

Mert jutna még eszembe, de azt hiszem ezek a dolgok, mikor ilyen konkrétumok szerepelnek az álomtársról szóló elképzelésekben, az inkább a korábbi csalódásokból eredő elképzelés.
Tehát ha az egyik randis csákó nyitott ajtónál pisilt, akkor a tökéletes az, aki becsukja a wc ajtót? Persze ez alapvető, de nem ezen múlik a világ sorsa. Viszont azt gondolom, olyan hogy tökéletes, soha nem is lesz. Olyan, hogy nekem tökéletes, neked tökéletes, olyan igen.

De nem akartam én ebbe az irányba menni, mert mostanában nem foglalkoztat az, amim nincs, csak a film és a mai program kapcsán jutott eszembe.
Azt hiszem annak kutatása, nekem és másnak mi a tökéletes, mitől lesz mindenben szuper egy kapcsolat, talán nem vizsgálat tárgya. Mert megmagyarázhatatlan.

Visszatérve a filmre, amit még erősen magamévá tettem mint gondolatot, hogy ha belefásulsz az életedbe, akkor nem tudod észrevenni az apró szépségeket, akár a világban, akár a veled történtekben. Amikor úgy érzed, minden utálatos, unalmas, a célodtól olyan messze vagy amennyire lehet, sőt nem is tudod mi a célod, akkor alapos átgondolással nézőpontot kell váltani, kilépni a komfortzónából, pár szinttel lentebb menni, új világot teremtve magadnak.
Mikor minden magadra aggatott véleményt, kritikát, viselkedési mintát levetsz, mikor már nem számít semmi, akkor elkezdesz te MAGAD lenni majd.
Mert teljesen átértékelődik az, ami számít, és ami semmiképp nem fontos.
Ennyi, gondolom annak aki látta, még érthető is volt :))

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...