2014. január 24., péntek

Pizzamarketing

Be akarnak húzni mindenféle gagyi dologba.
Nem csak engem persze :)

Felhív a nő a Mester kiadótól, közli hogy ő kicsoda, majd mond egy nem én vagyok nevet.
- Elnézést, xy-t keresem.
- Nem én vagyok, ez téves.
- Önnek mi a neve.
- Higgye el, nem az.
- Van egy nagyon jó ajánlatunk, elmondhatom?
- Nem. Minden jót!
--------
Mert megtéveszt. Amúgy se rabolja az időm, nem nagyon érdekel hogy a telefonmarketing is egy munka, nem kell nekem mindenkivel toleránsnak lennem. Nem veszek részt statisztikai felmérésekben, nem töltök ki teszteket, nem állok meg kérdezőbiztosoknak, és nem hallagatok telefonos ajánlatokat sem. A telefonszolgáltatómtól is erősen szűrve, és a bankomtól is.

De itt a következő: a mailes rángatás.
Kapok egyet, melynek szövege: Renáta üzent neked. Ha meg akarod nézni, kattints ide.
Odakattintok, kicsit mégiscsak érdekel mit akar Renáta (egyet sem ismerek amúgy), de csak a Badoo. Valami himihumi face társkereső, magyarul szexpartner fogó oldal.
Ha regelek, meg is nézhetem Renáta üzenetét, ami már nem is érdekel annyira.
Nem regelek.
Majd ha annyira lecsúszok, akkor saját akaratból regelek, most inkább nem, köszi.

Elképzelem, milyen lenne, ha a szextelefonos bigék is telemarketinggel művelnék a szakmát.
- Jó napot- búgná a telefonba sejtelmesen- Kleopátra vagyok. Fehér cicifix, és zöld macinaci van rajtam, a hajam szőke és zsíros. Érdekelné egy kis délutáni szabadidő eltöltés?
Kedvezményes áron most csak az Öné lehet egy negyed óra velem, amikor is mindent megkap, amit telefonon át lehet.
- Oké, kérek két extra pizzát. Az van?
- Nincs béjbiii, de van egy szuper vastag szám, ami csak a tiéd lehet, direkt neked lövettem bele extra adagot a saját zsíromból! Már nem is virsliszáj, hanem lókolbász!!

Vagy ha már felmerült: felhívna a pizzafutár, és kérdezné nem vagyok-e éhes.
Esetleg felhívna a rövidárus-telemarketinges, nem kell-e gumit cserélni a gyerek nacijában.
Vagy a gyógyszerész!
- Láttam tegnap a fit a boltban. Ráférne némi vitamin, olyan sápadt az a gyerek. Van akciós Z-vitamin.

És folytathatnám.
De ami nagyon gáz, hogy mennyire hülyének vagyunk nézve. Mintha nem tudnánk mit akarunk. Hisz a szexes bigét felhívja aki akarja, és a pizzást is. Én sem megyek oda senkihez:
- Te, olyan pattanásos vagy, itt a névjegyem, hívj fel egy jó szappanért!
Vagy felhívnám találomra az embereket a telefonkönyvből:
- Jó napot! Mosakodott ma már? És tervezi? Tegye ezt az én szappanommal!
Nem, a hátát nem mosom meg!!

Röviden ennyi. Kellemes hétvégét mindenkinek!

8 megjegyzés :

  1. Szerintem is elfajult a dolog már-már annyira, hogy nem átallnak ebéd közben zaklatni. Ez a mer kiadó már többször keresett engem is. Rejtély, honnan szerezték meg a címemet...

    VálaszTörlés
  2. Nem titkosíttattad, kiadható. Meg kell nekik mondani, bár leszarják, hogy nem, soha, semmilyen körülmények közt nem használhatják :)

    VálaszTörlés
  3. Na most kíváncsiságból én is megnéztem a profilodat(?), ez most komoly, Acsán élsz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez komoly. Ismerős vagy erre?

      Törlés
    2. hehe, milyen kicsi a a világ! szomszéd falusi, gutai vagyok pár éve:) Eszter (Egy)

      Törlés
    3. De jó!! Tényleg szomszéd :)

      Törlés
  4. Béjbi van egy tuti krémem, - magadra kened, oszt akkora lesz, hogy csak na! Vagy elmúlik! :-D

    Viccet félretéve totál tök jó az írásod! Minket valamely este fél 8 felé hívott valaki, hogy a vízivási szokásainkról kérdezzen. No emberére talált, mert az én Uram mondta neki "Vizet nem iszunk, csak bort! Viszont hallásra" Én meg leborultam az asztaltól a röhögéstől! És amúgy "elvileg" titkos a számunk!

    Megnéztem, merrefelé van Acsa,- nincs is olyan messze, lehet egyszer meglátogatlak!

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...