2014. február 7., péntek

Há' má' mi van?!?


Kedves Internet!
Naponta csalódom benned!!! Minden f***sággal megtalálsz, pedig mondtam már: nem kérek ilyeneket. De te erőszakos vagy, azt hiszed mindent jobban tudsz.
Szakítani fogok veled, akkor is, ha a világ lassan csak rólad szól, és általad elérhető.
Komolyan.
Szerettelek, most sem vagy közömbös, de ez jut rólad eszembe mostanában:
Így gondolom, szóval gondolkozz el, mit is akarsz tőlem.
El foglak küldeni Csernushoz, kezeljen ki ebből a világ-közepe vagyok és mindent megtehetek viselkedésből!


Komolyan.
Nem valódi az igaz, de van a facen kapcsolatom. Azaz a státuszom ez: kapcsolatban 1974.03.30. óta. Akkor születtem. Hogy kivel vagyok azóta kapcsolatban anyámon kívül, sokféleképpen lehetne értelmezni.
Magammal, a Világgal, Élettel, Mindenséggel, stb.
Nem számít mit gondolok, akkor viccesnek tűnt ez a dátum.
Azóta nem kapok angol és egyéb külföldi pasiktól leveleket, legalább ez kilőve.
Igaz, egy angol nő (!) írt, de simán nem válaszoltam.
Viszont a face "társkeresője" rendszeresen megtalál.
A legutóbbi levél:
"Pál a környékeden olyan partnert keres mint te. Pál 90 éves, Hódmezővásárhelyi férfi. Nézz be, válaszolj Pálnak." Válaszoljon a hóhér.
Nos, nem tudom Pál létezik-e, de kissé öregecske hozzám, és nem igazán a környékemen van.
Rákattintottam arra, hogy leiratkozom, és ez erre az oldalra vitt. Ahol ismét megerősítettem: leiratkozom. Látom van 5 üzenetem, ahhoz képest, hogy nem is regisztráltam.
Méghogy magány, meg egyedüllét?
Mikor egy-egy hamis oldal mindig akad, ahol lehetne "ismerkedni"??
Jól van, nem kell komolyan venni ezt az ismerkedési oldalt, csak annyira mint a nigériai szegény leány levelét, akinek az apukája herceg, és Angliában vagy hol van a pénzük bankban, sok százezer font, és csak én vagy te tudunk segíteni neki hogy hozzájusson, és bőségesen honorálni fogja. Csak add meg az összes bankszámla és kártya számod, pin kódjaid, telefonszámod, lakcímed, és a kriptád címét is.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...