2014. február 12., szerda

Ki tudja...

Mit?
Semmit.
Mindent.

Azta, sőt: wow, de magasröptű vagyok ma!!
Szólok: Iron Maiden koncert lesz, aki nem akarja kihagyni hogy utoljára játszanak a 80' évek dalai közül, az kattogjon a jegyirodák felé, de előlem ne vegye meg a jegyeket :)
Én nyitáskor, reggel 6-kor már készenlétben leszek, veszek, megyek. Persze neten. Nem feledve: eszperente megy nekem, neked lehet gyepte leszek vele...
Ez a repkedés oka, jobb mint bármilyen drog lehet!
Anyám mondja: végre, 40 év után eljutsz oda is.
Anya! 40 leszek! Nem 50 valahány! Mert 10 éves korom óta szeretem, nem születésem óta :D
És igen, azért szép ajándék lesz.
Metallica?
Az is szép lenne.
Nos, ezeket bánnám, ha kihagynám.
Nagyon bánnám.

Azt ki tudja, miért nehéz az embernek prófétáskodni a saját háza táján?
Én sejtem: mert azt hiszik, ismernek, mindent tudnak rólad. Hisz kintről látva ugyanaz vagy minden nap, mész, dolgozol vagy nem, bevásárolsz, bulizol (már ha), élsz.
Már ott voltak mikor pelenkás voltál, láttak taknyosan, spenóttal összekenve, és nem vagy a szemükben felnőtt. Én így gondolom. Persze nem mindenben érzem ezt a saját életemben, igazságtalan lenne az állítás, de vannak azért dolgok...
Nem vagyok hiteles, talán mert én is műkörmöztem anno (felhasználóként), voltam a szőkétől piroson át kék hajú, meg minden, ami szín van a Földön, olyan volt már a hajam. Most a lányomnak nem engedem. A körömlakkot sem díjazom. Mert tudom miből van, látom másoknál mennyi bőr és egyéb, belső szervi bajt okoz ezeknek a használata, és nem akarom.
De mivel az egyensúlynak meg kell maradni mindenben, így azt hiszem ebben is.
Azaz ha én lázadtam a mérgek ellen, a gyerekeim majd lázadnak az egészséges dolgok ellen. Mert hisz a mérgezőek használata és hatása egyszerűbb, gyorsabb, kézzelfoghatóbb. Belátni, hogy a nagyipar, a gazdasági piac ezt használja ki főképp, a lustaságot, kényelemszeretetet és türelmetlenséget, no meg azt, hogy ami nem látszik az nincs, azzal nem kell foglalkozni, szóval ezt belátni nem feltétlen könnyű.
És szerintem persze nem is való mindenkinek.
Van aki szereti a színpadot, amit életnek hívnak, szeresse.
Én nem akarok szerepet játszani, már semmilyent.
Oké, mondhatjátok: minden korszak egy szerep, és igaz is.
De gondolom érthető mire gondolok.
Például arra, hogy bár boldog embernek tartom magam, és jókedvű is vagyok, mégsem járkálok földöntúli mosollyal, mert az szerintem nem igazi.
Nekem nem az.
Nem lenne őszinte.
Az ember legyen egy mérlegnek sok karja.
Legyen szép és csúnya, vidám vagy gondterhelt, legyen kedves, de ha kell kemény és bunkó, legyen minden, de legyen igazi. Ne mondja hogy jó fej vagyok, ha nem így érzi, küldjön el a fenébe, ha kiborítottam. Ne számítson, milyen érdeke fűződne ahhoz, hogy kedves legyen velem,  mert az a kiborító. Az érdekviselkedés szerintem undorító.

De hogy miként röppentek ide ezek a betűk?
Nem tudom.
Egész másról akartam írni.
Bevásárolni voltunk, közben rengeteget röhögtünk.
Ilyenkor nagyon jó (amúgy sem hiányzik), hogy nem sminkelem magam, mert könnyek folytak a szememből sokszor.
Téma volt például, hogy Júlia lefeküdt Rómeóval, vagy nem?
Oké, a fene sem emlékszik, ezer éve olvastam, és csak kivonatolva.
Jött a válasz, hogy de kötelező volt.
Igen, de nem abban a suliban, ahol én tanultam.
Mert az nem gimi volt, ha pedig általánosban lett volna kötelező, akkor sem olvastam volna, mert felső tagozatban aktív nem tanuló voltam.
Nem dicsekvés, tény.
Nem az a téma most, hogy miért, de nem közvetlen saját hibából lettem ilyen, családi oknak hívják.
Ettől még okos vagyok, csak nincs róla papírom.
Amúgy is jobban szeretem az autodidakta tanulást, mert csak a lényeg marad, a sallang  be sem férkőzhet :)

Szóval hogy Júlia mekkora ribi volt, azt nem tudom, de Kira és Kati idézgettek a darabból, majd továbbköltöttük... hát igen, vulgáris verzióban.
Hogy ez az ember 15 éves lányának a társaságában nem helyénvaló?
Ha érdekel valakit a véleményem, akkor szerintem nem. A szókimondás fontos, kinek kinek a saját életkora és ismeretei szerint. A szex nem egy tabu, hanem az élet része, beszélni kell róla, mert ha titkos és fű alatt, suttogva téma csak, akkor hogy fog a gondjairól beszélni majdan??

Szóval ezek vannak.
Beteges-e, hogy humorizálás közben is blogbejegyzés íródik a fejemben, de persze nem lehet mindent megírni amiről szó van, ami humor, mert gondolom sokaknak nem lenne az.

Téma volt még, hogy alamuszi nyuszi nagyot ugrik, és figyelnem kell Kevinre, mert nyiladozik a csipája, hogy ilyen művelten mondjam.
Téma volt, hogy aki totál homofób, az tán rejtetten, látensen homokos, szóval nem nagy mellénnyel utálni senkit, mert árulkodó lehet!!
Hozzáteszem, ebben nem vagyok rasszista, nem érdekel senkinek az érdeklődése, amíg engem kihagy belőle. Már ha nem az én vonalamon zajlik. Ettől még lehetünk haverok, akármik, nem hiszem hogy a származás, a nemi irányultság vagy identitás meghatározhat valakit, bárkit.
Az 5 éves Szili mondta azt, hogy a szeretet és a barátok a legfontosabbak az életben.
Talán a  legbölcsebb köztünk.
Ez pedig Szabolcs kedvenc Maiden száma:
Őt sem hagyom itthon, szülinapja neki is van, megkapja az ajándékot előre.
Koncertet.
A jegyet meg kell vennem, a farsangot nem biztos hogy össze tudom hozni a gyerekeknek, de majd kitalálok valamit.
Ennyit rólam, szép napot mindenkinek.

Még ideszúrom a végére, ami kábé egy hete jutott eszembe, hogy mennyi ember van, aki az én receptem alapján csinál mosógélt, mer belevágni szappankészítésbe, vagy ilyesmi, de mégsem megy mindenkinél a változás beiktatása.
Családban talán azért, mert ha egyszer ő tanított meg az úgymond életre, nehogy már én akarjam megmondani mi a jó. Ez nem nálam van, csak sokaktól olvasok ilyesmit, hogy családon belül nehéz az egészséges dolgokra való átszoktatás. Nem azt mondom, hogy itt könnyű, mert nem az, csak már nem küzdök szélmalmokkal. Azt hiszem az egyensúlynak ebben is meg kell maradni, ha valaki átváltozik környezetvédőre, akkor ugyanannyi berekeszti a küzdelmet a jövőért.
És talán mindenben így van.
Nem kell a renitens gyereket feltétlen eltávolítani a közösségből, mert úgyis jön a helyére másik.
Egyensúly.
Tudjátok.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...