2014. február 13., csütörtök

MEGVAN!!!

Édes lányom reakciója, miután mondom neki, megvan a jegy!!
Beszól:
- Nekem meg nincs csizmám.
- Oké, számolgassunk. Szülinapod és a karácsonyi ajándékod összesen került kábé 18 ezerbe. Oszd ketté, és tudd: gyerekenként 5000 egy szülinap vagy karácsony.
Szabolcs 8. és 9. szülinapjára kapja a koncertet, én a negyvenedikre.
Te jövő héten színházba mész, csak úgy, minden alkalom nélkül, kerül sacc. 6000 forintba.Ó, és a legolcsóbb jegyet vettem a koncertre, szóval max a kivetítőn látom az együttest, de sebaj. Van még kérdés kislányom??

Persze nincs, és persze csak azt látja ami nincs. Csizma. A télnek meg vége. Mondom neki, hogy azért a felvételi előkészítő sem volt mindig egyszerű, bejutni Vácra, akkor aznapra kajapénz, barátodnak Valentin, minden hónapban hónapfordulóra csoki, szóval hagyjuk inkább kire mennyit költök, mert élen jársz.
Napoljuk a témát.

Mint ahogy én is napolom, mert azt látom ami van: MEGVAN A KONCERTJEGY!!!!

Fizetve, nyomtatva, elrakva.
Addig a koncert dvd-t megnézem százszor.

2 megjegyzés :

  1. Ezt annyira utálom mikor elkezdik! Nálunk ez sokáig nem volt téma csak mikor a középsőnk (ő a lány) odaért. Ő ilyen a két fiú nem . É teljesen értetlenül álltam eleinte, mert mi négyen voltunk lányok tesók és soha nem volt ilyen téma. Ha négy csokit kaptunk szuper, ha egyet automatikusan törtük négyfelé. Aztán később (jóval később) kiderült hogy köztünk sem mindenki maradt ilyen. De lehetetlen ezeket mérlegre téve hasonlítgatni. Örülj neki lelkifurdalás nélkül. Mert megérdemled ! :)

    VálaszTörlés
  2. Néha nem tudom eldönteni, hogy egyformán kell nevelni őket, vagy én tudom hol az egyensúly, ők meg bezzegeljenek nyugodtan.

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...