2014. február 21., péntek

Rémségek

Leírom nektek Lívia fülfájásának a történetét.
Fájt a füle, 1-2 hete. Elvittem dokihoz, aki azt mondta, zsíros a füle, mást nem lát. Kérdem, hogy akkor most mi van, hisz mossuk. Vegyek fülmosószettet, paraffinolajat, azzal ki lehet varázsolni a lerakódást, amit mosással nem. De a magamfajta nem vesz kőolajat, még ennél is ritkábban keni a gyerekeire. Így mikor a héten megint panaszkodott, fülpucolóra rakott tömény ricinust tettem a fülébe óvatosan-reggel. Este kimostam, kitörölgettem, és csodásan kijött minden.
Paraffin, mi?
Anyád.
Kábé annyira veszem komolyan, mint mikor bevilágít a torokfájósnak a torkába, 1 méterről belenéz, és felírja a fájdalomcsillapítót. Egyébként nem tömörítésre használom nekik a fültisztítót, nem befelé nyomkodom, hanem beleteszem nedvesen, és körbe tekergetem a fülben.
Amúgy is idegesítő az egyen-emberekként való kezelés. Nincs két egyforma ember, nincs két egyforma gyógymód sem. Semmiben. Nem érdekelnek a klinikai kutatások, a hülye statisztikák, mert mind csak arra valóak, hogy elhiggyük: nem egyének, hanem egyenek vagyunk. Francokat!!
 
A fülfájás amúgy elmúlt, most Szabolcs beteg.
Tegnap is itthon volt, egész nap feküdt, nem evett. Este velem akart aludni, és szerencsére megengedtem. Mert kábé óránként ébredt valami rémálomra, olyanra, ami semmiképp nem rémes, de neki valamiért az volt.
Pl.
- Kira azt mondta 60 fogam van!!! Anya, sose vegyél 60 darabos kirakót! (ez nagyon összekeveredett)
Én mondtam neki:
- Oké, megmondom Kirának, és nem veszek, de aludj.
- Nem merek.
- Figyelj. Ettől félni olyan, mintha megmutatnám a kezem: nézd! 5 ujjam van! És te félnél tőle.
Erre Szili, aki szintén ott aludt:
- Igen, ez félelmetes, mert 10 ujjad van... - és nevet félálomban.
Szabolcs következő rémálma:
- Csináld vissza a bolygót, mert remeg!! (mikor hirtelen felébredünk, sokszor van ilyen remegés, ez normális amúgy)


Csoda-e hogy reggelre mosott kakiként ébredtem? Helyem sem nagyon volt, ugráltam vízért, megnyugtatásért, szóval azt terveztem, elintézem ma amit muszáj, és nem csinálok semmit.
Ami azért mégsem helytálló, mert mire a muszájjal végzek, jönnek haza az ovisok, és kezdődik a második műszak :)

Fészre írtam, de idebiggyesztem:
Esti mese a minimaxon:
Gyerekeknek (kutyák azt hiszem) pénz kell, ezért eladják a tévét. Anyu-Apu keresi a tévét, majd meglesz, de már másé. Adnak érte egy autót, ami nem az övéké. Sebaj, a tévé megvan. De milyen autót adtak? Ki tudja...
Következő snitt: eltűnik otthonról a vasaló....
Mi a bánat van????
Totál agybaj.

Szilinek letöltöttem a Lego gyártás folyamatát bemutató filmet. Először azt hittem unalmas lesz alig 6 évesen egy ilyen film, de tévedtem. Végignézte, 50 perc volt.

És már itthon vannak, minden helyiségben villany, zene, duma, köcsögözés (egymásra). Zajlik az élet.

1 megjegyzés :

  1. Most járok ebben a cipőben. Detto. Fül- és torokfájás.Amíg hat a fájdalpmcsillapító, szétveri a házat, olyan virgonc. Ha roszabbul van sír, és persze velem alszik. Egész éjjel hánykolódtunk. Ő dobálta magát, én takargattam...Nagyon megértelek.

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...