2014. február 1., szombat

Tunfu, kockahas, és borzok

Reggel nyitom az ajtót, mielőtt leborítják a lépcsőn tartott fakupacot a szurikáta macskák. Ilyenkor négy villanás, beszalad a négy borz, és vad csámcsogásba kezdenek.
Ez persze ennél normálisabb, csak félkómásan kávét melegítve pont így látom őket.
Akkor szurikáták, mikor a nagynak, az alapmacskának nasit adok. Ez a hokedli magasságában zajlik, onnan le lehet lökdösni őket. Ilyenkor két lábon állva szimatolnak, mint ahogy a szurikáták lesik a veszélyt.
Egyébként azért kell lelökdösni őket, mert a bolond nagy nem védi a kajáját, simán otthagyja ha odamennek hozzá.


A borzlábnyomok még mindig szemkitágulással járnak. Hiába, bár kicsi, de a vaddisznónál biztos veszélyesebb állatka. Ha nem Freddie Kruger jár az erdőben négykézláb, akkor az biza borz lesz :)
Wiki anyag a borzról.
Édes kis állatka :)


Lívia telefonon beszél a Mamával:
- Mama, képzeld mostanában nincsenek kint pillangók.
És hirtelen kitágulnak a szemei:
- HOVÁ TŰNTEK???? Hol vannak a lepkék?!???
- Visszajönnek, csak télen pihennek.
- Akkor jó... - mondja megnyugodva

Reggel átjön, bebújik a helyemre. Kérdi:
- Szili hol van?
- A helyén.
- Itt? - mutat a mellettem lévő helyre, ami kora hajnalban általában már Szilié.
- Nem, az igazi helyén.
- A fiúszobában?
- Igen.
Livi hitetlenkedve:
- Ne már!

Eszik valamit. Nem kell neki, nekem adja.
- Edd meg Anya, eleget ettem.
- Én sem vagyok éhes, de kiviszem.
- De ha nem eszed meg, kicsi maradsz, és így jártál!


Kirahas, ami kockás. Annyira, hogy amőbázni is lehet rajta. Hiába, ha diliház van, akkor nagyon.

Máskor biológiát tanul, összefirkálja a kezét, adatokat ír rá, tanulást könnyítőnek. Este lemossa a kádban, és hogy ne látsszon, habkővel esik neki. A kezén. Majd csodálkozik, miért fáj?
- Édes lányom, lehet hogy Tiéd az egyik legjobb felvételi a körzetben, de a logika néha még kissé kihagy...
A hasadról is lejött habkő nélkül, nem?

Kevin az óriás hógolyóval. Alig bírta betolni a kapun. Ráfeküdt, nyomta, de alig ment. Röhögtem, ha megindulna, mikor rajta fekszik, maga alá gyűrné, érdekes kép lenne. De nem lett. Sikerült betolni. Szerintem mielőtt elolvadna szét fogják rúgni, mert az olyan jó :D


Livi és a macska, kora reggel a fotelban:

Gondoltam lefotózom őket mikor kungfuznak (Livi: tunfu), de eltelt 10 perc, és még mindig arról beszélnek, ki a tűz, ki a hercegnő kungfu, ki kék és ki rózsaszín tunfu, eluntam.
Nincs tunfu fotó.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...